Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2013] Auto complete werkt alleen 'op eerste letter'

Pagina: 1
Acties:

• noakes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
Outlook 2013 geeft als auto complete in het 'to/aan'-veld alleen een lijst van namen die beginnen met de letter die je als eerste intikt in dit veld. Ik wil echter meer flexibiliteit. Bijvoorbeeld: 'gmail' ingeven en dat er dan een lijst met suggesties komen van e-mailadressen van het gmail.com-domein.

Nu kwam ik al dit onbevredigende antwoord tegen:
Hi,

Unfortunately you cannot search for contacts by last name in the To/Cc/Bcc field using the Auto Complete feature.

The Auto complete feature is different than the contacts search field in the Contacts folder.

The Auto-Complete List is a feature which displays suggestions for names and e-mail addresses as you begin to type them. These suggestions are possible matches from a list of names and e-mail addresses from the e-mail messages that you have sent.
bron

Is er een manier om de auto complete-functie toch imho iets nuttiger te maken?

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Autocomplete werkt dmv een hidden item in je mailbox (bij Exchange) of je PST (als je geen Exchange gebruikt).
Voorzover ik weet is er verder ook niet echt een manier om dit verder te manipuleren (niet zonder 3rd party software)

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:33

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Wanneer ze in je adresboek staan moet 'gmail' icm. CTRL-K de mogelijke suggesties geven toch? Wel in een apart venster dan.

Edit: hoeft niet per se in het adresboek te staan. Een keer van of naar gemaild hebben moet ook al werken

[ Voor 30% gewijzigd door Belindo op 03-06-2015 17:12 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

• noakes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
Killah_Priest schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:01:
Autocomplete werkt dmv een hidden item in je mailbox (bij Exchange) of je PST (als je geen Exchange gebruikt).
Voorzover ik weet is er verder ook niet echt een manier om dit verder te manipuleren (niet zonder 3rd party software)
Heb jij ervaring met software die dit kan fixen? Zo ja, welke?