Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Biometrische apparaten niet aanwezig in configuratiescherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Biometrische apparaten niet aanwezig in configuratiescherm
hoe kan ik dit werkend maken????

ik heb een digital persona u are u 4500!
die werkt wel met zijn eigen programma, maar waarom mis ik de Biometrische apparaten in configuratiescherm?

ik heb het een zondag wel gezien, toen ik iets van authentec instaleerde, maar dat ben ik nu kwijt.....

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:56
Waar heb je dit apparaat op aangesloten? Is het wel de bedoeling dat deze in een configuratiescherm verschijnt?

Verwijderd

Topicstarter
op een pc, usb poort.
ik las net ergens iets dat digital persona bevestigd heeft, dat hij er niet in tevoorschijn moet komen.
hij werkt gellukig wel, ben nu 1 dag bezig geweest om alles werkend te krijgen.

maar snap ook niet dat ik geen venster heb van Biometrische apparaten in configuratiescherm

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:21:
op een pc, usb poort.
ik las net ergens iets dat digital persona bevestigd heeft, dat hij er niet in tevoorschijn moet komen.
hij werkt gellukig wel, ben nu 1 dag bezig geweest om alles werkend te krijgen.

maar snap ook niet dat ik geen venster heb van Biometrische apparaten in configuratiescherm
Dan ga ik er even vanuit dat je het hebt over een Windows pc. Dit is in het vervolg wel nuttige informatie om bij je probleem te vermelden.

In ieder geval fijn dat 't probleem dus eigenlijk geen probleem was. Wellicht heeft Windows hier gewoon nog geen native support voor.

offtopic:
Overigens is dit niet echt een hardware probleem en had dit topic dus beter in Windows Clients oid kunnen staan.

Verwijderd

Topicstarter
Biometrische apparaten in configuratiescherm heb ik wel werkend gekregen, maar ga eens uitzoeken hoe ik dat gedaan heb....

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST, heb dus authentec fingerprint software gedownload, en nu heb ik biometrische apparaten in configuratie scherm. de digital persona u are u 4500 wordt er niet in weergeven, hij wordt niet herkend door Microsoft. dit heeft Microsoft dan ook bevestigd. als je kijkt op compatibele apparaten bij Microsoft staat hij er wel tussen, maar dit gaat dan puur alleen om de verbinding van en naar de computer.

ik gebruik dan ook digitalpersona software voor de fingerprint reader. waarmee ik dus kan instellen dat als windows start, bij het welkomvenster waar je je wachtwoord intyp, je een melding krijgt dat je de fingerprint reader moet gebruiken! werkt perfect.
Pagina: 1