Da Rock schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:15:
Ik neem aan dat je Windows gebruikt, dan kan je bij geluid -> Opnemen op je microfoon klikken en bij niveau's even kijken hoe de settings daar staan aangeduid. Het kan namelijk zijn dat deze erg zacht staat.
Als hij op 100 en boost op + 30 staat hoort hij me alsof ik aan de andere kant van het huis sta. Het lijkt mij ook dat het aan de drivers ligt, want gisteren ging ik de installatie ongedaan maken en toen deed hij het wel.
Ik gebruik nu deze versie:
Als ik hier dus op vorig stuurprogramma klik, dan doet hij het wel. Maar dan heb ik 2x luidspreker staan en 2x microfoon + Dolby Digital Plus werkt dan niet meer. Dat zorgt voor veel beter geluid.
loeberce schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:23:
En kijk even wat er gebeurt als je tikt op de ingebouwde microfoon van je laptop (links van de webcam volgens de handleiding). Als er meer groene streepjes verschijnen is het toch echt de ingebouwde mic die het geluid oppikt.
Nee dat is niet zo. Degene aan de andere kant hoorde direct het verschil + als ik op de microfoon van mijn headset tik, dan komen er steeds groene streepjes tevoorschijn (niet meer dan 3/10)
[
Voor 38% gewijzigd door
DeVliegendeNLer op 03-06-2015 10:09
]