Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 15:32
Yo

ik heb vandaag het album 022 van Monstercat gedownload, en daarvan laat hij de cover niet zien op mijn Samsung Galaxy gio. de cover van het album 021 laat hij wel zien. MusicBee en MP3tags laat ook gewoon de cover zien, maar mijn telefoon niet. De tags stonden eerst overigens read-only (staat 021 ook) maar dat heb ik naar rw gezet. Maar nu mist de epic cover nog steeds :(

Stock music player

Iets duidelijker je vraag formuleren kan geen kwaad.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 04-06-2015 12:27 ]

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
kijk eens of je kan vinden of er verschillende type tags worden gebruikt, mogelijk wordt cover art wel in ID3v1 maar niet in ID3v2.3 ondersteund.. (bijvoorbeeld)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 15:32
Prulleman schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:51:
kijk eens of je kan vinden of er verschillende type tags worden gebruikt, mogelijk wordt cover art wel in ID3v1 maar niet in ID3v2.3 ondersteund.. (bijvoorbeeld)
Mp3bee en mp3tags herkent hem wel duss

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Dus je vraag is wat hoe je nu wel de album hoes kan krijgen op je telefoon van het 022 album?
Het verschil kan bijna niet anders zitten dan in het soort tag dat gebruikt wordt. Dus zoals prulleman al opperde, kijk goed naar de verschillen. Dat de ene app en programma het wel allemaal laten zien dat wil niks zeggen. Tijd om je dus een beetje te verdiepen in de MP3 tags en de verschillende soorten die er zijn.

Anders kan je ook nog altijd een andere audio app op je telefoon installeren, die zijn vaak iets uitgebreider dan de stock apps. Poweramp bijvoorbeeld. Maar er zijn legio goede apps.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis