Ik zoek een?
Smart TV van ongeveer 32".
Wat is je budget?
250-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Ziggo Horizon
- Netflix
- HDMI aan laptop
- Aansluiten aan amplifier/soundbar
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE32xxxxxxx
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Niet per se, maar is ook een Samsung S6 aanwezig, weet niet of dat uit maakt.
Welke vragen heb je hier nog over?
TV zal niet worden gebruikt om te gamen.
Belangrijkste is dat het beeld gewoon goed is, dat hij aangesloten kan worden op een amplifier en dat hij makkelijk netflix kan afspelen.
Er zit redelijk wat prijs verschil tussen de 32" modellen, soms wel bijna 2x zo duur, terwijl er op papier niet zo heel veel verschil in zit.
Wat zijn hier de verschillen?
Zelf zag ik op tweakers de Samsung UE32EH5300W, maar wat ik niet duidelijk vind is dat er dan ook een Samsung UE32H5000 is, en een Samsung UE32H5303 etc.etc. bestaat, met soms wel €75 verschil.
Bedankt
Smart TV van ongeveer 32".
Wat is je budget?
250-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Ziggo Horizon
- Netflix
- HDMI aan laptop
- Aansluiten aan amplifier/soundbar
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE32xxxxxxx
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Niet per se, maar is ook een Samsung S6 aanwezig, weet niet of dat uit maakt.
Welke vragen heb je hier nog over?
TV zal niet worden gebruikt om te gamen.
Belangrijkste is dat het beeld gewoon goed is, dat hij aangesloten kan worden op een amplifier en dat hij makkelijk netflix kan afspelen.
Er zit redelijk wat prijs verschil tussen de 32" modellen, soms wel bijna 2x zo duur, terwijl er op papier niet zo heel veel verschil in zit.
Wat zijn hier de verschillen?
Zelf zag ik op tweakers de Samsung UE32EH5300W, maar wat ik niet duidelijk vind is dat er dan ook een Samsung UE32H5000 is, en een Samsung UE32H5303 etc.etc. bestaat, met soms wel €75 verschil.
Bedankt