Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 10 upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 1.375 views

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hoe zorgt Microsoft ervoor dat dat upgrade venster op iedere windows 7/8 PC verschijnt? Zouden ze op deze manier ook andere programma's op de achtergrond kunnen uitvoeren op elke win7/8 pc?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 14:35
Reguliere MS patch.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En ja, natuurlijk. Iedere Windows update brengt nieuwe of gewijzigde code. Niet updaten is overigens heel veel gevaarlijker.

De updates mbt Windows 10 zijn overigens eenvoudig te stoppen, door voor het uitvoeren van de updates te lezen wat de betreffende update doet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 19:36
vraagje...windows 10 melding gehad en gereserveerd.
Nu komt tzt windows 10 dus als upgrade op mijn pc...All's well so far ;-)

Maar nu..stel over tijdje big crash van pc. systeemschijf wil ik dan formateren en windows er opnieuw op.
K heb geen hardcopy van windows 10...how now?
Moet ik dan windows 8.1 er op gooien en weer een update naar windows 10 uitvoeren?
Of is er ergens een hardcopy te krijgen oid.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat heeft niets te maken met dit topic, ik stel voor dat je even in andere topics kijkt in Windows Clients en evt daar een eigen topic opent.
Tip: [google=windows 10 clean installation] O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Hallo,
Ik gebruik zelf al enige tijd Unix maar wil nu weer overstappen op Windows. Wat is de verwachte release prijs van Windows 10? Ik heb geen Windows 7 of 8, dus ik wil Windows aanschaffen.
Als elke Windows 7 versie een upgrade krijgt dan kan ik toch voor 5 tientjes Windows 7 kopen en dan upgraden?
Neem aan dat Windows 10 niet voor 5 tientjes te koop zal zijn? Maar dan koopt iedereen Windows 7 toch?
Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat als Windows crashed je eerst Win 7 moet installeren en weer moet upgraden...

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Kan iemand mij zeggen of ik het moet doen of niet.
Ik krijg bij me windows 7 ultimate de melding "get windows 10"

Is het een aanrader of is het een reclamen waar je achteraf nog de melding krijgt betalen?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

darkangel456 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:05:
Kan iemand mij zeggen of ik het moet doen of niet.
Ik krijg bij me windows 7 ultimate de melding "get windows 10"

Is het een aanrader of is het een reclamen waar je achteraf nog de melding krijgt betalen?
Is een manier om bandwith te spreiden. Anders gaan de servers roken op dag van release.

[ Voor 12% gewijzigd door Switchie op 13-06-2015 17:09 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:51

thof

FP ProMod
technoaddict schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:20:
Hallo,
Ik gebruik zelf al enige tijd Unix maar wil nu weer overstappen op Windows. Wat is de verwachte release prijs van Windows 10? Ik heb geen Windows 7 of 8, dus ik wil Windows aanschaffen.
Als elke Windows 7 versie een upgrade krijgt dan kan ik toch voor 5 tientjes Windows 7 kopen en dan upgraden?
Neem aan dat Windows 10 niet voor 5 tientjes te koop zal zijn? Maar dan koopt iedereen Windows 7 toch?
Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat als Windows crashed je eerst Win 7 moet installeren en weer moet upgraden...
Ik had ergens gelezen dat hij dezelfde prijs gaat krijgen als Windows 8.1:
nieuws: Microsoft: winkelprijzen Windows 10 zijn gelijk aan die voor Windows 8.1

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Verwijderd

Op mijn windows met bing heeft win10 zich nog niet gemeld.

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:51

thof

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:25:
Op mijn windows met bing heeft win10 zich nog niet gemeld.
Dat zou heel goed kunnen, wellicht dat die later komt. Op een roadmap was al uitgelekt dat er wel een Windows 10 with Bing aan zit te komen. Wie weet krijgen de 'with Bing' versies ook wel een gratis upgrade.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Switchie schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:08:
[...]

Is een manier om bandwith te spreiden. Anders gaan de servers roken op dag van release.
Dus ik zou hem kunnen installeren, en achteraf staat alles zo geinstalleerd zoals het ook met de nu nog huidige installatie is?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Ik denk dat het verstandiger dat het upgraden van W10 zelf in het WOS forum te bespreken. Gezien de geschiedenis van dit topic lijkt moven me niet handig en sluit ik het met die reden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.