Ik ben benieuwd of het systeem dat ik tot nu toe heb een beetje aan mijn eisen voldoen en of jullie nog tips hebben waar ik het kan verbeteren, ik heb een budget van ongeveer 700 euro en het enige wat ik al in bezit heb is een oude muis... Dit is omdat dit de eerste keer is dat ik zelf een pc bouw en hiervoor alleen maar laptops heb gehad.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om mijn pc zowel voor gamen als voor schoolwerk gebruiken, dus ik wil graag op een goed niveau kunnen gamen en het liefst ook kunnen multitasken (voor onder andere school dingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het eindbedrag mag zo ongeveer tussen de 700 en 750 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb, zoals ik al eerder zei, nog geen onderdelen of randapparatuur, dit komt omdat dit de eerste keer dat ik een pc probeer te bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, processor, RAM geheugen, etc. dus eigenlijk alles. Inclusief een beeldscherm en een toetsenbord (en als het in het budget past nog een betere muis)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, als het maar het beste voor de prijs is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op mijn pc zowel kunnen gamen als kunnen multitasken. Verder zou ik graag in de toekomst nog een 2e monitor aan mijn systeem kunnen toevoegen, maar met mijn budget gaat dit nu aardig lastig worden, dus het is geen must. Qua gaming zou ik graag spellen als Witcher 3 en GTA V willen spelen, het liefst op high settings en 1080P.
Ga je overklokken?
Dit is een optie, maar ik heb nog geen idee hoe dit zou moeten, dus als jullie dit aanraden graag wat uitleg erbij!
Ik heb al wat research gedaan en dit is mijn voorlopige lijst:
Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om mijn pc zowel voor gamen als voor schoolwerk gebruiken, dus ik wil graag op een goed niveau kunnen gamen en het liefst ook kunnen multitasken (voor onder andere school dingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het eindbedrag mag zo ongeveer tussen de 700 en 750 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb, zoals ik al eerder zei, nog geen onderdelen of randapparatuur, dit komt omdat dit de eerste keer dat ik een pc probeer te bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, processor, RAM geheugen, etc. dus eigenlijk alles. Inclusief een beeldscherm en een toetsenbord (en als het in het budget past nog een betere muis)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, als het maar het beste voor de prijs is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op mijn pc zowel kunnen gamen als kunnen multitasken. Verder zou ik graag in de toekomst nog een 2e monitor aan mijn systeem kunnen toevoegen, maar met mijn budget gaat dit nu aardig lastig worden, dus het is geen must. Qua gaming zou ik graag spellen als Witcher 3 en GTA V willen spelen, het liefst op high settings en 1080P.
Ga je overklokken?
Dit is een optie, maar ik heb nog geen idee hoe dit zou moeten, dus als jullie dit aanraden graag wat uitleg erbij!
Ik heb al wat research gedaan en dit is mijn voorlopige lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 119,73 | € 119,73 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A88XN-WIFI | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Hanns.G HE225ANB Zwart | € 94,04 | € 94,04 |
| 1 | Sharkoon Tactix | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 22,24 | € 22,24 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 54,80 | € 54,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 717,31 | |
Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben!