Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamelaptop van rond de 1300 euro.

Pagina: 1
Acties:

• ANewTweaker
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-09 14:24
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
OS: Windows, 7,8 of 10 maakt niet uit (10 komt nog hoorde ik). Games als counter strike, Starcraft, League of legends ( houten doos is voldoende voro dat spel lijkt me) en zo verder. moet ook een beetje games van over een jaar of 2 aankunnen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ongeveer 1300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.Gewicht, accuduur maakt me niet uit. Grootte liefst 17 inch. Ik zal hem wel veel meenemen maar niet onderweg gebruiken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Degelijk merk, hoorde dat alienware goed is voor gaming maar buiten mijn budget valt? Hoorde dat MSI ook degelijk is. Typ nu op een asus maar ik hoop dat deze rond de 6 jaar oud is want de prestaties zijn om te janken, al is de bouwkwaliteit wel goed.

Ik zal er een losse muis en mechanisch toetsenbord bij kopen. Een SSD ook als deze er niet inzit. Als iemand nog aanraders heeft voor een van deze 3, graag. Switches in ToBo worden waarschijnlijk Bruin. Geen rood in ieder geval ( ben niet alleen WASD gamer en wil het toetsenbord en de laptop ook gebruiken voor mijn opleiding en dergelijke, maar neem aan dat de laptop de meeste programma's die ik ga gebruiken wel aan gaat kunnen.

Alvast bedankt :).