Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Als een Android-telefoon het al heeft, dan werkt het sowieso veel minder goed dan het op een iPhone doet, dus staar je daar vooral niet al te veel blind op. Misschien dat de S6 in de buurt komt, maar daar houdt het beetje mee op.
Er zullen vast Android-toestellen komen die het ook gaan hebben en het beter gaan doen, maar je hoort er weinig over, dus ik verwacht het niet binnenkort.
Er zullen vast Android-toestellen komen die het ook gaan hebben en het beter gaan doen, maar je hoort er weinig over, dus ik verwacht het niet binnenkort.
The devil is in the details.
S6 is naar mijn weten de enige waarbij het enigszins zo werkt als bij de iPhone.
So yeah, je lijstje is compleet volgens mij.
So yeah, je lijstje is compleet volgens mij.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik denk dat ik de nieuwe Nexus ga afwachten. Altijd gave toestellen gevonden, en Android M doet impliceren dat daar wel eens een een fingerprintscanner op zou kunnen zitten. Daarnaast gaat het gerucht dat hij enigszins teruggaat naar de oude prijsstelling van Nexus toestellen; bang for buck dus.
Hopelijk komen de komende weken de eerste geruchten binnen...
Hopelijk komen de komende weken de eerste geruchten binnen...
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
MKDBHD had het erover dat de scanner op de S6 even goed werkte als die op de iPhone, en ik zou hem toch wel serieus nemen als het op smartphones aan komt. Waarom zou je zo lang gaan wachten op de Nexus? De S6 is op elk vlak meer dan goed, nog zeer nieuw en wordt erg goed gereviewed. Ik zou gewoon voor de S6 gaan.
De vingerafdrukscanner van de S6 (Edge, die heb ik maar ik verwacht dat die hetzelfde zijn) werkt fantastisch. Unlocken door de knop in het midden en je vinger of duim er op laten liggen en binnen een seconde is je toestel geunlockt.
misschien een Chinees model?? Er zijn aardig wat telefoons die een fingerprint scanner nu hebben
Pagina: 1