Toon posts:

Welke radio en boxen voor mijn project

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zou in mijn zitmaaier een autoradio instaleren maar ik ben een leek op dit gebied.
Mijn vraag is welke radio en boxen kan ik het best gebruiken en kan ik deze vinden op 2dehands.
En hoe moet ik alles aansluiten.
Hoeveel watt heb ik nodig om aardig wat geluid te krijgen.

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-01 21:01
Op basis van de verstrekte gegevens zeg ik 42,37 watt.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:14
JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:58:
Op basis van de verstrekte gegevens zeg ik 42,37 watt.
:')

ik moest lachen

@Dekoninck je mag wel wat meer info geven.
Is je zitmaaier voorbereid voor een autoradio en autospeakers? Of wil je er er echt luidsprekers + behuizingen op bouwen?

Autoradio maakt niet zoveel uit, zolang je maar een hebt die aan je eisen voldoet.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 21:43
Mag wel flink hard gaan als je boven de grasmaaier uit wilt komen. Waarom niet gewoon een goed stel dopjes of een headset?

druk en typefouten voorbehouden

Verwijderd

Topicstarter
@terrz de zitmaaier is nog niet voorbereid maar ik ben van plan een opening te maken in de carroserie

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Hier wordt in ieder geval ook inzet van eigen kant verwacht en deze is totaal afwezig in dit topic. Ik verwijs je nog even naar het algemeen beleid en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Steek er eerst zelf eens wat energie. En mocht je dan nog altijd een vraag hebben, open dan een nieuw topic met uitgebreide informatie in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Deze krijgt een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.