Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Doorlooptijd Uitkeren Verzekering Na Schade

Pagina: 1
Acties:

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:58
Er is schade gereden aan mijn auto. Ik ben WA verzekerd dus ik moet naar de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij om alles te regelen.

Schade was al bekend bij ze en schuld is ook toegekend aan de tegenpartij. Nu is mijn vraag; ik heb alle stukken ingeleverd maar hoelang duurt het ongeveer voordat er wat mee gedaan wordt/er wat uitgekeerd wordt?

De auto staat namelijk op de lijst om vervangen te worden en ik heb geen zin in zoveel getouwtrek en lang wachten.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Heb je d'r al aan gedacht de verzekeraar v/d tegenpartij te bellen?

Je komt geeneens met een naam v/d verzekeraar.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hangt sterk af van de verzekeraar. In mijn geval duurde het twee weken of zo.

Afhankelijk van de grootte van de schade hoeft er ook geen expert naar te kijken en kun je het direct laten repareren (of de auto verkopen met schade, is vaak beter voor je portomonnee).

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:58
Heb al 3x gebeld onderhand met de verzekeraar om alles opgestuurd te krijgen. Ze wilden me er echter niets over vertellen, behalve 'er wordt zo snel mogelijk naar gekeken'.

Mocht de naam van de verzekeraar van belang zijn; Interpolis
Hooglander1 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:25:
Hangt sterk af van de verzekeraar. In mijn geval duurde het twee weken of zo.

Afhankelijk van de grootte van de schade hoeft er ook geen expert naar te kijken en kun je het direct laten repareren (of de auto verkopen met schade, is vaak beter voor je portomonnee).
Thx, hier heb ik wat aan! Werd bij jou wel eerder beslist dat het uitgekeerd werd en de hoogte ervan?
En dat laatste is inderdaad wat er gaat gebeuren :)

[ Voor 53% gewijzigd door RobKJ op 02-06-2015 20:26 ]

Verwijderd

Ik ben bij mijn bank verzekerd.
Meestal is de uitkeringstijd, een dag.
Met m'n autoverzekering heb ik gelukkig geen ervaring.