Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaGiannini00
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 15:12
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamenlijk voor school gebruiken, hier en daar lichte games spelen (bv. dont starve)
Windows als OS.

Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 1000 euro mag iets meer mag ook minder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben wel van plan om de laptop elke dag mee naar school te nemen, en verwacht dan ook dat de batterij de zoizo de hele schooldag meegaat.

Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Heb zelf geen voorkeuren, alleen vind ik zelf een mooi design en mooi scherm belangrijk.

Alvast bedankt voor het helpen.

Mijn eigen idee is:
pricewatch: Asus Zenbook UX305FA-FB041H
- minpunten: accuduur en snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
In mijn ogen moet je een laptop die je voor games en studie gaat gebruiken niet op basis van accuduur kopen. Vaak zijn de manieren waarop ze het meten niet te vergelijken met de daadwerkelijke prestaties. Ik zou eerder kijken naar de bouw van de laptop. Als je wilt dat je laptop wat langer mee gaat, zou ik niet voor een Ultrabook gaan, maar eerder voor een Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478, wat een normale notebook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
14ml337 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:38:
In mijn ogen moet je een laptop die je voor games en studie gaat gebruiken niet op basis van accuduur kopen. Vaak zijn de manieren waarop ze het meten niet te vergelijken met de daadwerkelijke prestaties. Ik zou eerder kijken naar de bouw van de laptop. Als je wilt dat je laptop wat langer mee gaat, zou ik niet voor een Ultrabook gaan, maar eerder voor een Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478, wat een normale notebook is.
Die Asus Zenbook is een stuk steviger dan die Lenovo hoor, dankzij de metalen behuizing ;) .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaGiannini00
14ml337 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:38:
Ik snap jou punt,
maar de y50 is net te groot en zwaar voor mij.

Zou dit een goede optie zijn?:
HP Spectre 13-4031nd x360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
als je de laptop dagelijks mee moet nemen zou ik gaan kijken naar een 13,3 inch model

hp spectre heeft een model van 1000 euro.
je zou ook kunnen kijken naar de xps 13. daar kan je viavia 10 procent korting krijgen. (check dell xps/levertijden topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaGiannini00
RenaldoN schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:52:
als je de laptop dagelijks mee moet nemen zou ik gaan kijken naar een 13,3 inch model

hp spectre heeft een model van 1000 euro.
je zou ook kunnen kijken naar de xps 13. daar kan je viavia 10 procent korting krijgen. (check dell xps/levertijden topic)
Ik zat zelf ook naar de XPS 13 te kijken, maar vind hem net te duur. ik zou liever de HP spectre 13 x360 nemen.
zou dat een goede keuze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je idee van schermgrootte want voor elke dag reizen/ elke dag school is 15,6 handiger dan een 17,3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaGiannini00
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:01:
wat is je idee van schermgrootte want voor elke dag reizen/ elke dag school is 15,6 handiger dan een 17,3.
Het liefst een 13.3 inch scherm.
Pagina: 1