Die nieuwspost lijkt idd weggecensureerd te zijn ja, miste hem opeens ook al.
Zou de reden ook wel willen weten eigenlijk.
Zou de reden ook wel willen weten eigenlijk.
Virussen? Scan ze hier!
Weinig reden tot zorg: geen censuur. Hij was tijdelijk onzichtbaar ivm. nog niet officieel uit zijn van FF 38.0.5.
Maar die is nu duidelijk uit, dus: weer live!
Maar die is nu duidelijk uit, dus: weer live!
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Duidelijk.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Komt wel vaker voor bij Mozilla dat releases niet meteen naar iedereen gepusht worden, dat doen ze om hun servers te ontlasten, maar ook om de updates wat uit te smeren, mochten er dan plotseling problemen zijn (100x zoveel crashes), dan kunnen ze snel de update uitzetten en aan een reparatie werken. Gevolg is wel dat de ene gebruiker de update wel te zien krijgt, en de andere even niet.
Zo is geloof ik 37.0.0 tijdelijk gepauzeerd totdat 37.0.1 af was. 38.0.2-38.0.4 zullen op vergelijkbare wijzen gesneuveld zijn gok ik, ook 38.0.5 stond eigenlijk voor vorige week gepland, maar werd ineens naar vandaag verschoven (Terwijl RC1 al naar tal van gebruikers gepusht was).
Weet niet 100% wat nou de precieze rede achter al dat uitstellen is geweest, dat moet ik eigenlijk nog eens proberen te achterhalen.
Zo is geloof ik 37.0.0 tijdelijk gepauzeerd totdat 37.0.1 af was. 38.0.2-38.0.4 zullen op vergelijkbare wijzen gesneuveld zijn gok ik, ook 38.0.5 stond eigenlijk voor vorige week gepland, maar werd ineens naar vandaag verschoven (Terwijl RC1 al naar tal van gebruikers gepusht was).
Weet niet 100% wat nou de precieze rede achter al dat uitstellen is geweest, dat moet ik eigenlijk nog eens proberen te achterhalen.
In het bericht staat:
Fixed
A race condition that would cause Firefox
Wordt hier misschien a rare condition mee bedoeld?
Fixed
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Nee.Kalief schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:22:
In het bericht staat:
Fixed
Wikipedia: Race condition
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Pagina: 1