Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie: GoT op computex 2015

Pagina: 1
Acties:

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Een van de suggesties die op de feedbacksessie naar voren is gekomen is het betrekken van de community FP inhoud... en nu zou ik het wel interessant vinden om te weten wat de communityleden die op de computex 2015 zijn (geweest) er van vinden/vonden. Het zijn waarschijnlijk geen doorgewinterde journalisten en kunnen zo misschien weer wat leuke andere invalshoeken of verhalen toevoegen (aan de FP).

Nu kwam toevallig deze voorbij: Foritain's Wall-of-Text: Foritain does "Disneyland". Er is dus op dit moment iig 1 tweaker in Taiwan die niet bij de redactie hoort. Interviewen die hap! O-).

(Ik heb dit trouwens niet als nieuwssubmitje gedaan aangezien het misschien beter past als onderdeel van een groter verslag van de computex en niet als een los nieuwsitem, maar of mijn suggestie dan hier of daar hoort was me niet helemaal duidelijk ;).)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik had die zelf ook al op de radar en hoop op een mooi blogbericht voor de Userreview van de Maand van dinsdag a.s. Electrowolf. Ik denk niet dat Jelle en Willem tijd hebben om iets met Foritain af te spreken (ze hebben een strak schema met afspraken) en vraag me ook af of een interview zoveel toevoegd, maar ze weten van bovenstaande af iig en zoals gezegd kan een leuk verslag een plek in de Userreview van de Maand opleveren.