Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik zoek een die vooral voor internetten whatsapp simpele spelletjes en vrij snel en soepel blijft.
Wat is je budget?
max 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil graag internetten whatsappen simpele games en vaak muziek luisteren met oordopjes
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb verder zalf al gevonden:
lumia 535 80 euro simlock vrij. windows phone spreekt me wel aan maar is dit toestel goed genoeg?(t-mobile)
huawei ascend young 550 heeft 4g is voor mij niet belangerijk maar draait wel op android. maar android is op een goedkoop toestel vaak erg traag. als dit opgelost is weet ik niet?
Welke vragen heb je hier nog over?
waar kun je eventueel in europa goeie prijs/kwaliteit weghalen.
wil graag geen tweede hands.
accu moet ongeveer een dag meegaan
goeie microfoon vindt ik ook wel belangerijk
zouden jullie me kunnen helpen?
alvast bedankt
Ik zoek een?
ik zoek een die vooral voor internetten whatsapp simpele spelletjes en vrij snel en soepel blijft.
Wat is je budget?
max 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil graag internetten whatsappen simpele games en vaak muziek luisteren met oordopjes
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb verder zalf al gevonden:
lumia 535 80 euro simlock vrij. windows phone spreekt me wel aan maar is dit toestel goed genoeg?(t-mobile)
huawei ascend young 550 heeft 4g is voor mij niet belangerijk maar draait wel op android. maar android is op een goedkoop toestel vaak erg traag. als dit opgelost is weet ik niet?
Welke vragen heb je hier nog over?
waar kun je eventueel in europa goeie prijs/kwaliteit weghalen.
wil graag geen tweede hands.
accu moet ongeveer een dag meegaan
goeie microfoon vindt ik ook wel belangerijk
zouden jullie me kunnen helpen?
alvast bedankt