Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
ik zoek een die vooral voor internetten whatsapp simpele spelletjes en vrij snel en soepel blijft.

Wat is je budget?
max 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil graag internetten whatsappen simpele games en vaak muziek luisteren met oordopjes

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb verder zalf al gevonden:
lumia 535 80 euro simlock vrij. windows phone spreekt me wel aan maar is dit toestel goed genoeg?(t-mobile)
huawei ascend young 550 heeft 4g is voor mij niet belangerijk maar draait wel op android. maar android is op een goedkoop toestel vaak erg traag. als dit opgelost is weet ik niet?

Welke vragen heb je hier nog over?
waar kun je eventueel in europa goeie prijs/kwaliteit weghalen.
wil graag geen tweede hands.
accu moet ongeveer een dag meegaan
goeie microfoon vindt ik ook wel belangerijk :)

zouden jullie me kunnen helpen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Bij een laag budget zou ik eerder voor Windows Phone gaan.
Die zijn best wel snel vergelijken met een Android telefoon.
Heb zelf een Nokia Lumia 630 van mijn werk.
http://tweakers.net/product/369820/nokia-lumia-630/
Volgens mij ook rond die prijs simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lumia!

Zeker bij een budget als dit gewoon de beste keuze, erg goede ondersteuning van MS, en het draait gewoon lekker soepel, iets wat je bij zulke goedkope Androids eigenlijk wel kunt vergeten, net als [grote] updates.

Je kan ook de wat simpelere pricewatch: Microsoft Lumia 435 Zwart nemen.

De 530 en 630 zou ik zelf niet nemen, hebben geen 1GB RAM wat MS als standaard gemaakt heeft.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Je zou de Moto E 4G kunnen overwegen, deze kan goedkoper door bij Coolblue te gaan voor een maandelijks opzegbaar abonnement van Ben. Dan kom je op dit moment op de volgende prijs (toestel + aansluitkosten + 1 maand abonnement) 91+9.95+4.50 = 104,45
Als je dat dan ook nog eens combineert met een 5 euro kortingscoupon die hier op het forum (vooral aan het eind van de maand) best vaak langs komt en ook nog met cashback van ippies wordt het helemaal aantrekkelijk.

Ik heb niet echt het gevoel dat de moto E (2015) traag aanvoelt, het komt misschien ook omdat de versie van Android die Motorola mee levert redelijk schoon is. Maar ik heb geen windows phone als vergelijk.
De truc bij coolblue werkt overigens ook bij bepaalde windows phones.

Wat de Lumia 530/535/630 nu extra aantrekkelijk maakt is de 20 euro cashback.

[ Voor 5% gewijzigd door job89 op 03-06-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06-2023
Als je toch bij android wil blijven, vanwege beschikbare apps bijvoorbeeld:
Wat dacht je van een Acer Liquid Z410?

Android Kitkat
1.5 Ghz quad core processor met 1 gig geheugen en 8 gb ram
4.5 inch scherm

Deze kost normaal 128,- maar er is deze maand nog een cashback actie van Acer voor 30,-