This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
1
2
3
| .ownPost { background-color: #eee !important; } |
Maar een echte optie ergens is natuurlijk altijd toegankelijker.
[ Voor 2% gewijzigd door Glodenox op 03-06-2015 09:44 . Reden: Feedback evest: achtergrondkleur +2 en +3 berichten had hogere specificiteit ]
Coördinator van de Waze Belux Community
Toch een stuk minder handig als er mensen op je reageren of dat je username in het artikel voorkomt (bij mij bij het woord 'bevestigen' bijvoorbeeldthedon46 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:32:
Je kan ook altijd de cntl-F functie van Windows gebruiken en zoeken op je eigen username
* Migrator dankt Glodenox voor de CSS
[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 03-06-2015 08:11 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik had het ook al opgemerkt. Ik vond het niet zo erg, maar ik heb mijn vorig bericht aangepast. .reactieBody.informative en .reactieBody.spotlight geven inderdaad een hogere specificiteit in CSS, waardoor een !important zeker helpt. Voor de CSS puristen die liever geen !important in hun CSS zetten kan men kiezen voor de volgende selector: div.reactieBody.ownPostMigrator schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:40:
[...]
edit:Een nadeel van de CSS in deze vorm is dat reacties van je die op +2 of +3 staan de achtergrondkleur van +2 of +3 hebben. Fix is een !important
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| div.reactieBody.ownPost { background-image: linear-gradient(to bottom, #d0f0fd 0%, #d0f0fd 50px, #fff 50px, #fff 100%); } div.reactieBody.ownPost.informative { background-image: linear-gradient(to bottom, #d0f0fd 0%, #d0f0fd 50px, #f9fcf9 50px, #f9fcf9 100%); } div.reactieBody.ownPost.spotlight { background-image: linear-gradient(to bottom, #d0f0fd 0%, #d0f0fd 50px, #f3faf5 50px, #f3faf5 100%); } |
Ik heb een gradiënt gebruikt om tot de twee kleuren te komen zonder een afbeelding toe te voegen, dit werkt mogelijk niet goed in alle browsers. Daarnaast kan zo de kleur van informatieve en spotlight-reacties nog altijd weergegeven worden
Als dat wat te veel is, is het ook wel mooi om de kleur van het forum te gebruiken om je eigen reacties mee aan te duiden in plaats van de grijze kleur die ik ervoor gebruikte: #d0f0fd in plaats van #eee.
1
2
3
| div.reactieBody.ownPost { background-color: #d0f0fd; } |