Goedemorgen allemaal,
Na enige tijd reviews lezen en aanpassingen maken aan mijn wenslijst heb ik op dit moment een ( naar mijn idee ) mooie lijst samengesteld. Graag zou ik deze lijst door jullie willen laten controleren of er nog ergens verbeteringen te halen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is uitsluitend bedoelt om mee te gamen, bijvoorbeeld GTA 5, Witcher 3 battlefield hardline en natuurlijk nogsteeds redelijke FPS te behouden
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tijdens de 1000 en de 1100 met een maximaal bedrag van 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord geluidinstallatie en beeldscherm wordt overgezet vanuit de oude PC. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve de muis toetsenbord en beeldscherm
Zelf heb ik de volgende onderdelenlijst gemaakt :
inventaris: Gaming PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen vaste voorkeuren, wel gaat mijn gevoel uit richting Intel + Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i] De gaming setup moet voor de aankomende jaren goed presenteren waarbij het alleen noodzakelijk is om kleine verbeteringen uit te hoeven voeren ( extra ram, extra opslag etc. ) /i]
Ga je overklokken?
Het idee is om niet direct te overclocken, wanneer nodig in de toekomst om de extra FPS eruit te halen die nodig zijn zal ik deze optie zeker overwegen. De extra 100 euro is het volgens mij dan wel waard.
( graag jullie mening hierover )
Na enige tijd reviews lezen en aanpassingen maken aan mijn wenslijst heb ik op dit moment een ( naar mijn idee ) mooie lijst samengesteld. Graag zou ik deze lijst door jullie willen laten controleren of er nog ergens verbeteringen te halen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is uitsluitend bedoelt om mee te gamen, bijvoorbeeld GTA 5, Witcher 3 battlefield hardline en natuurlijk nogsteeds redelijke FPS te behouden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tijdens de 1000 en de 1100 met een maximaal bedrag van 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord geluidinstallatie en beeldscherm wordt overgezet vanuit de oude PC. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve de muis toetsenbord en beeldscherm
Zelf heb ik de volgende onderdelenlijst gemaakt :
inventaris: Gaming PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen vaste voorkeuren, wel gaat mijn gevoel uit richting Intel + Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i] De gaming setup moet voor de aankomende jaren goed presenteren waarbij het alleen noodzakelijk is om kleine verbeteringen uit te hoeven voeren ( extra ram, extra opslag etc. ) /i]
Ga je overklokken?
Het idee is om niet direct te overclocken, wanneer nodig in de toekomst om de extra FPS eruit te halen die nodig zijn zal ik deze optie zeker overwegen. De extra 100 euro is het volgens mij dan wel waard.
( graag jullie mening hierover )
[ Voor 53% gewijzigd door vexus01 op 02-06-2015 14:00 ]