Ik ben op zoek naar een fijne Windows tablet.
Ik wil deze graag gebruiken tijdens treinreizen, in bed, buiten aan het zwembad en op het balkon.
Ik wil hem vooral gebruiken voor boeken lezen, internetten (op wifi), spelletjes spelen (niet te zware), films kijken.
- grootte tussen de 7 en 10 inch
- mooi design
- goede batterijduur
- resolutie van minimaal 1080p
- goede bouwkaliteit
- koel blijven bij langdurig gebruik
- erg goede responsie van het scherm
- voldoende processorsnelheid (smooth scrollen bij webbrowsing, snelle laadtijden)
- mogelijkheid om lichte games soepel te draaien (maar niet te hoge eisen hier)
- goede kleurechtheid en contrast scherm
- weinig glare (goed bruikbaar als je buiten bent)
Minder belangrijk (hier wil ik dus geen meerprijs voor betalen);
- gewicht niet heel belangrijk, maar liever licht
- geen behoefte aan een veelheid aan apps of extra slots/invoegtoepassingen/uitgangen
- geen behoefte aan 3G/GPS
- geen behoefte aan grote opslagcapaciteit
- geen behoefte aan goede camera
- speakers hoeven niet goed te zijn
- geen behoefte aan dock, toetsenbord, of andere toevoegingen
Graag zoek ik een (zeer) goede prijs/kwaliteit voor deze features. Budget is max 300 euro, tenzij er een hele goede optie is die hier iets overheen gaat.
Een interessante betaalbare optie is misschien de pricewatch: Teclast X98 Air II Wit,
Deze voldoet goed aan de meeste eisen. Specs/prijs lijken ook erg goed. Echter heb ik wel in reviews begrepen dat veel warmteproductie en glare wel aan de orde zijn, en dat vind ik jammer.
De volgende is ook erg interessant: pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV005BNX) Zwart
Ik kan alleen niet veel vinden over accuduur en glare. Maar ik begrijp (oa uit ervaring) dat de bouwkwaliteit van lenovo sws erg goed is.
Hier zit dus een toetsenbordje bij?
De pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV0014MB) Zwart en pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV0013GE) Zwart lijkt op de tweakers pricewatch identiek, maar deze zijn minder recent uitgekomen.
Dan is er pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 10.1" WiFi 32GB, Windows 8.1 Zwart.
Een stukje duurder. Biedt deze wat betreft mijn wensen een meerwaarde over de anderen?
Of deze: pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 8" WiFi 32GB (Windows 8.1) Zwart
Of misschien toch deze: pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 3-830 (80JB0009GF) Zwart
Wel een wat lagere resolutie 1024x768, en lagere batterijcapaciteit (15Wh).
Of is de Chuwi Vi8 wat? (kon geen linkje vinden)
Nog andere interessante opties die ik over het hoofd heb gezien?
Ik wil deze graag gebruiken tijdens treinreizen, in bed, buiten aan het zwembad en op het balkon.
Ik wil hem vooral gebruiken voor boeken lezen, internetten (op wifi), spelletjes spelen (niet te zware), films kijken.
- grootte tussen de 7 en 10 inch
- mooi design
- goede batterijduur
- resolutie van minimaal 1080p
- goede bouwkaliteit
- koel blijven bij langdurig gebruik
- erg goede responsie van het scherm
- voldoende processorsnelheid (smooth scrollen bij webbrowsing, snelle laadtijden)
- mogelijkheid om lichte games soepel te draaien (maar niet te hoge eisen hier)
- goede kleurechtheid en contrast scherm
- weinig glare (goed bruikbaar als je buiten bent)
Minder belangrijk (hier wil ik dus geen meerprijs voor betalen);
- gewicht niet heel belangrijk, maar liever licht
- geen behoefte aan een veelheid aan apps of extra slots/invoegtoepassingen/uitgangen
- geen behoefte aan 3G/GPS
- geen behoefte aan grote opslagcapaciteit
- geen behoefte aan goede camera
- speakers hoeven niet goed te zijn
- geen behoefte aan dock, toetsenbord, of andere toevoegingen
Graag zoek ik een (zeer) goede prijs/kwaliteit voor deze features. Budget is max 300 euro, tenzij er een hele goede optie is die hier iets overheen gaat.
Een interessante betaalbare optie is misschien de pricewatch: Teclast X98 Air II Wit,
Deze voldoet goed aan de meeste eisen. Specs/prijs lijken ook erg goed. Echter heb ik wel in reviews begrepen dat veel warmteproductie en glare wel aan de orde zijn, en dat vind ik jammer.
De volgende is ook erg interessant: pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV005BNX) Zwart
Ik kan alleen niet veel vinden over accuduur en glare. Maar ik begrijp (oa uit ervaring) dat de bouwkwaliteit van lenovo sws erg goed is.
Hier zit dus een toetsenbordje bij?
De pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV0014MB) Zwart en pricewatch: Lenovo Miix 3-1030 (80HV0013GE) Zwart lijkt op de tweakers pricewatch identiek, maar deze zijn minder recent uitgekomen.
Dan is er pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 10.1" WiFi 32GB, Windows 8.1 Zwart.
Een stukje duurder. Biedt deze wat betreft mijn wensen een meerwaarde over de anderen?
Of deze: pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 8" WiFi 32GB (Windows 8.1) Zwart
Of misschien toch deze: pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 3-830 (80JB0009GF) Zwart
Wel een wat lagere resolutie 1024x768, en lagere batterijcapaciteit (15Wh).
Of is de Chuwi Vi8 wat? (kon geen linkje vinden)
Nog andere interessante opties die ik over het hoofd heb gezien?
[ Voor 6% gewijzigd door markverrot op 02-06-2015 15:35 ]