Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vage foto's in "Nieuws"

Pagina: 1
Acties:

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Topicstarter
Het valt me op dat de laatste tijd, af en toe, er een aantal vage foto's voorbij komen. Dit ben ik niet van Tweakers gewend, eigenlijk altijd hebben we scherpe foto's gehad.

Hoe kan dit? Is er een stagiair die gewoon maar foto's in nieuwsberichten pleurt?

Voorbeeld:

Laatste foto in nieuws: Asus toont drie Strix-geluidskaarten .

[ Voor 24% gewijzigd door Koninkje op 02-06-2015 13:16 ]

Show me your moves.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De foto's zijn genomen op de beursvloer, waar de omstandigheden vaak verre van ideaal zijn. De laatste van de vier foto's voegde op deze manier ook weinig toe dus die heb ik verwijderd.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 07:43
Tijd voor een nieuwe camera? :+

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Koninkje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:16:
Het valt me op dat de laatste tijd, af en toe, er een aantal vage foto's voorbij komen. Dit ben ik niet van Tweakers gewend, eigenlijk altijd hebben we scherpe foto's gehad.

Hoe kan dit? Is er een stagiair die gewoon maar foto's in nieuwsberichten pleurt?

Voorbeeld:

Laatste foto in nieuws: Asus toont drie Strix-geluidskaarten .
Heb je meer voorbeelden toevallig?

• Koninkje

Koninkje

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:07:
[...]

Heb je meer voorbeelden toevallig?
Jazeker, derde foto, de foto van het frontpanel: nieuws: In Win en be quiet tonen varianten op behuizingen

Show me your moves.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Je had het over 'de laatste tijd'. Dit zijn twee voorbeelden van 1 en 2 juni tijdens een beurs aan de andere kant van de wereld (geen excuus, maar dat helpt niet mee). Nog voorbeelden van voor de beurs of beperkt het zich feitelijk gewoon tot twee of drie berichten in een tijdspanne van slechts enkele dagen? In dat geval is de oorzaak namelijk bekend en weten we wat we moeten doen. Als het toch echt meer 'de laatste tijd' is en dus structureler, dan hoor ik dat uiteraard graag.

• Koninkje

Koninkje

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:36:
Je had het over 'de laatste tijd'. Dit zijn twee voorbeelden van 1 en 2 juni tijdens een beurs aan de andere kant van de wereld (geen excuus, maar dat helpt niet mee). Nog voorbeelden van voor de beurs of beperkt het zich feitelijk gewoon tot twee of drie berichten in een tijdspanne van slechts enkele dagen? In dat geval is de oorzaak namelijk bekend en weten we wat we moeten doen. Als het toch echt meer 'de laatste tijd' is en dus structureler, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Dan moet ik echt diep gaan zoeken in het archief, iets waar ik geen zin in en tijd voor heb. Het kan zeker zijn dat het incidenteel was. Mocht ik het toch nog een keer toevalligerwijs tegenkomen, dan meld ik het wel via dit topic.

Show me your moves.

Pagina: 1