Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585631

Topicstarter
De laatste tijd krijg ik steeds meer HTC Desire 601 geburikers aan mijn bureau die aangeven dat hun batterij ineens enorm snel leeg is. Bij sommige soms binnen een uur, en de accu voelt dan warm aan.

De toestellen zijn allemaal gemiddeld 1 jaar oud. En het is bij bijna alle Desire 601 het geval. Het ligt iig niet aan de accu zelf.

Als ik naar de accu geschiedenis kijk geeft hij ook aan dat hij continu wakker is en het lijkt erop dat één of ander app update hier de oorzaak van is, Maar ik kan mijn vinger er niet achter krijgen welke dat zou kunnen zijn.

Heeft er iemand tips of weet misschien iemand welke app hier mogelijke de oorzaak van zou kunnen zijn?

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je kan kijken onder setting > battery , daar zie je percentueel aangegeven wat batterij heeft zitten verstoken.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585631

Topicstarter
Gemiddeld ziet dit er bij de meeste gebruikers als volgt uit:

Android-systeem 80%
Google Services 2%
Chrome 1%

Wi-Fi 7%
Telefoon inactief 6%

Maar wat kan Android-systeem allemaal wel niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je erop klikt krijg je de echte packages te zien en dan word het zoeken, maar voor jouw beeld bij mij word er 5% weggestookt aan system (op een Samsung Grand Duo and een noname Chinatoestel).

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99828

Hallo Tom,

Bij mij op kantoor was hetzelfde probleem met de accuduur. Dit kwam naar boven sinds een Android update van april/mei 2014. Voor april 2014 kon je gerust 14 tot 16 uur met je telefoon werken. Na april/mei was dit geslonken naar 2 tot 8 uur (als je geluk had). Na een hoop gesteggel, reparaties, resets, etc. is onlangs besloten dat alle HTC Desire 601 telefoons bij ons op kantoor worden vervangen voor een HTC Desire 620. Dit was uiteindelijk de enige oplossing. En...dit alles op de kosten van HTC. Ik ben blij dat ik er vanaf ben!