Toon posts:

Midtown madnes 2 doet raar! video kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik midtown madnes speel of andere soort race spellen krijg ik heel raar beeld! alle rederingen door elkaar :( ik heb de nieuwst detenator drivers geinstalleerd en ook de asus drivers geprobeerd maar ik krijg bijna altijd rare beelden door elkaar heen :(
Ik heb een ASUS 7700 GTS DELUXE...
Iemand een idee wat dat kan zijn? plz help me out!
Thx

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:27
wel voor direct 3d gekozen en niet voor wat anders? zoals software rendering?

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
heb ik ook hier mijn topic-intro(staat bij Spielerij)

Bij Midtown Madness 2 krijg allemaal vage fikkerende vlakken op mijn scherm in alle kleuren van de regenboog
Alleen bij detonator 6.50 ofzo (in ieder geval een 6.xx serie) heb ik datprobleem niet. Alleen zijn dat van die super oude drivers die geen dx8 ondersteunigen hebben en in 3DMark 2001 bijv. niet vooruit te branden zijn. Ik heb net de nieuwste officiële detonators gedownload, maar dat helpt ook niet.
In de search heb wel wat gevonden, maar dat ging alleen maar over oude drivers 6.xx serie en die wil ik juist niet.

Heeft iemand hetzelfde probleem(ongetwijfeld) en hoe heb je dat opgelost? Patch ofzo?

Flickr

Verwijderd

Probeer anders die 7.78 official eens. Die pakt bij mij tneminste de meeste spellen, ook oudere. Is stabiel, redelijke snelheid.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Welke DirectX versie heb je ??

8.x schijnt nogal problemen op te leveren... :)

• rkrythe
ik heb juist DirectX 8 en daarom wil ik geen oude detonators hebben omdat die voor DirectX 7 zijn

Flickr

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Was laatst nog een topic over, die nu wel weg zal zijn, waarin ze erachter waren gekomen dat DirectX 8.x het probleem was..

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

typisch - dat Microsoft producten elkaar bijten :)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem met Midtown Madness ... je ziet dan echt de raarste dingen :)

Bij mij was het opgelost toen ik de midtown madness patch van de MS site geinstalleerd had

** Edit ** (was niet nodig geweest als er zelf op de M$ site gezocht was :) )

Van de GeForce0-faq ( http://www.tweak3d.net/faq )

Q. I have problems with Midtown Madness 1 or 2. How can I fix them?
Make sure you have the latest patch installed:
Midtown Madness 1:
http://download.microsoft.com/download/midtownmad/Patch/1.2/W9XNT4/EN-US/midtown1_patch_aspac.exe
Midtown Madness 2:
http://download.microsoft.com/download/midtownmad2/Patch/1.01/W9X2K/EN-US/mm2pat.EXE

To fix stuttering graphics in Midtown Madness 1, install the latest drivers. Drivers 5.13+ will fix this problem.

If you get graphic corruption in Midtown Madness 1, switch off the pedestrians (this should be fixed by the patch mentioned above).

• rkrythe
die helpt bij mij niet (toch v 1.1 ofzo?)
die is alleen voor intel videokaarten als daar problemen mee waren toch?

Flickr

Verwijderd

wil je dan even die url geven waar ik die patch kan halen alsjeblieft, want ik heb het zelde probleem

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem... Je moet van de M$ site even de update (v 1.01 geloof ik :? ) downloaden en die installeren. Dan is het probleem weg :)

Niet vergeten ook een nieuwe patch te downloaden als je zonder cd speelt, want als je de oude mm2.exe patch gebruikt blijft het probleem :(.

• HaaZ
  • Laatst online: 18:26

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ja, ook ik heb zo'n soort probleem... alle voetgangers die storen door het hele beeld heen... als ze uitstaan is alles nl. wel goed vreemdgenoeg...
buggy spel hoor... :(

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb een warez versie! die ik er nu onderhand er al af gegooit heb. maar daar zal die patch zeker ook wel niet mee werken.
thx anyway!
Pagina: 1