Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

even een vraagje. Mijn oplader van mijn mac is stuk gegaan en ik krijg geen garantie omdat ik het plastic rondom de oplader niet verwijderd zou hebben, waardoor de temperatuur te hoog is geworden en hij stuk is gegaan. Ik heb de oplader ongeveer een jaar kunnen gebruiken voordat hij kapot ging. Ik krijg dus geen garantie, omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor het verwijderen van de folie. Is dit volgens jullie legitiem van de leverancier? Ik wil graag weten of ik er nog iets aan kan doen...

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Garantiekwesties passen beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Volgens mij staat er ook altijd in de quick start dat je dat plastic moet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Buiten het feit dat ik niet begrijp waarom mensen het plastic zouden laten zitten lijkt mij dat het geen enkel kwaad kan omdat er geen ventilatie gaten op de adapter zitten. Het blokkeert dus niet en als ik het me goed herinner is het plastic rondom ook nog vrij luchtig het zit niet strak en ook niet volledig dicht omheen. Ik denk dat zij dan maar moeten bewijzen dat het plastic ook echt de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Daedalus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:17:
Garantiekwesties passen beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF
Volgens mij staat hij er nu 2 keer

Oplader garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Topic plaats je dubbel en de inzet in het topic laat ook wat te wensen over. Wat heb je zelf al onderzocht en gevonden? Je vraag neer dumpen en dan een antwoord verwachten is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.