De laatste weken denk ik er steeds vaker over na om een 2e scherm aan te schaffen.
Echter zit ik met wat vragen, en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen overtuigen / helpen in het maken van mijn keuze.
Op dit moment heb ik een Iiyama ProLite G2773HS-GB1, deze is nu 2 jaar oud en werkt nog steeds prima.
Ik ben nog steeds tevreden over de kleuren en scherpte van het scherm.
Ik dacht dat het dus verstandig zou zijn om op zoek te gaan naar een zelfde scherm (2e hands), echter heb ik deze nog niet kunnen vinden.
De 2e optie is om een vergelijkbaar scherm aan te schaffen, maar qua looks ziet dit er waarschijnlijk niet hetzelfde uit. Aangezien mijn PC in mijn huiskamer staat, moet het er wel netjes uitzien (anders krijg ik waarschijnlijk ruzie met mijn vriendin).
Wat denken jullie wat een verstandige keuze zou zijn?
Nog wat vraagjes...
- 2x 27 inch of 2x 24 inch?
- Extra scherm kopen, of 2 nieuwe?
- 1920 x 1080 of 2560 x 1440?
- Zijn de nieuwe schermen al vergelijkbaar met mijn huidige?
Budget +/- 450/500 euro
Echter zit ik met wat vragen, en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen overtuigen / helpen in het maken van mijn keuze.
Op dit moment heb ik een Iiyama ProLite G2773HS-GB1, deze is nu 2 jaar oud en werkt nog steeds prima.
Ik ben nog steeds tevreden over de kleuren en scherpte van het scherm.
Ik dacht dat het dus verstandig zou zijn om op zoek te gaan naar een zelfde scherm (2e hands), echter heb ik deze nog niet kunnen vinden.
De 2e optie is om een vergelijkbaar scherm aan te schaffen, maar qua looks ziet dit er waarschijnlijk niet hetzelfde uit. Aangezien mijn PC in mijn huiskamer staat, moet het er wel netjes uitzien (anders krijg ik waarschijnlijk ruzie met mijn vriendin).
Wat denken jullie wat een verstandige keuze zou zijn?
Nog wat vraagjes...
- 2x 27 inch of 2x 24 inch?
- Extra scherm kopen, of 2 nieuwe?
- 1920 x 1080 of 2560 x 1440?
- Zijn de nieuwe schermen al vergelijkbaar met mijn huidige?
Budget +/- 450/500 euro