PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
uitsnijden, doekje beetje krap uitknippen en onder spanning erop zetten en het is heel makkelijk vast te drukken na 10cm lijm opgebracht te hebben met het pistool. zit echt na 3 sec vast genoeg.
Het doek is wat doorzichtig maar dat vind ik ok, mag nog wel zien dat het een speaker is.
toch de disco even wat gedimd
stuk rustiger zo
voor:

na:

[ Voor 24% gewijzigd door Tonton op 18-06-2015 21:20 ]
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
445033
Smaken verschillen maar ik vind het zonder mooier. Ik mag het niet van de vrouw maar anders stonden ze bij mij gewoon zonder. Met de originele bekleding klinken ze ook nog net iets beter zonder. Wel mooi die witte speakers, ik heb ze al wat langer toen waren ze er niet in wit en heb dus zwart maar nu met ons ander interieur zou het super staan in wit. Ik blijf B&W een geweldig mooie speaker vinden voor zijn geld.Tonton schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:18:
Zo viel meeneemt alleen wat veel tijd.
uitsnijden, doekje beetje krap uitknippen en onder spanning erop zetten en het is heel makkelijk vast te drukken na 10cm lijm opgebracht te hebben met het pistool. zit echt na 3 sec vast genoeg.
Het doek is wat doorzichtig maar dat vind ik ok, mag nog wel zien dat het een speaker is.
toch de disco even wat gedimd
stuk rustiger zo
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
NB: waarom een sub met die twee zuilen? Ik mis een sub absoluut niet. Ik wordt af en toe met mijn twee zuilen weggeblazen zonder sub.
[ Voor 5% gewijzigd door 445033 op 18-06-2015 23:30 ]
Hier vier zuilen (waarvan de achterste twee wel één woofer minder hebben ten opzichte van de fronts) en een 12" subwoofer. Een subwoofer geeft een extra dimensie die een zuil niet weer kan geven en de subwoofer vult het bereik in het laag ook aan. Ik blijf er dan ook bij dat iedereen die roept geen subwoofer nodig te hebben nog nooit een goede (en goed afgestelde) subwoofer hebben gehoord.445033 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:28:
[...]
NB: waarom een sub met die twee zuilen? Ik mis een sub absoluut niet. Ik wordt af en toe met mijn twee zuilen weggeblazen zonder sub.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Vindt het grijs eigenlijk wel goed staan, maar in mijn geval staan de speakers tegen een gekleurde muur.
vrij grote kamer dus heb ik ook vaak multistereo aanstaan voor muziek.
heb expres de 685 ipv 686 heb genomen en ook de htm61 ipv 62, voor film had ik die anderen gewoon genomen.
(die htm61 is trouwens van een grootte waar het gemiddelde keukenblok jaloers op is)
gelukkig een kastje gevonden waar hij wat in wegvalt.
apparatuur staat trouwens rechts met een infrarood verlenger.
De sub is echt alleen voor film, die gaat helemaal los en vraag mij af of fronts echt zoiets kunnen produceren. Ik heb hem op 4/10 staan dan levelt hij goed bij audegy test
445033
Jawel hoor....maar ik vind het overkill in mijn setup. Geluid blijft iets persoonlijks.FeaR schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:57:
[...]
Hier vier zuilen (waarvan de achterste twee wel één woofer minder hebben ten opzichte van de fronts) en een 12" subwoofer. Een subwoofer geeft een extra dimensie die een zuil niet weer kan geven en de subwoofer vult het bereik in het laag ook aan. Ik blijf er dan ook bij dat iedereen die roept geen subwoofer nodig te hebben nog nooit een goede (en goed afgestelde) subwoofer hebben gehoord.
Anoniem: 639074
Smaken verschillen zeker.445033 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:28:
Smaken verschillen maar ik vind het zonder mooier. Ik mag het niet van de vrouw maar anders stonden ze bij mij gewoon zonder. Met de originele bekleding klinken ze ook nog net iets beter zonder.
Ik vind de kale speakers er ronduit kitscherig schreeuwend uitzien, wat mij betreft heeft Tonton het juist netjes opgelost.
Of het 'nu nog' witte doek ook echt wit blijft, of dat het zwart gaat worden door de opgewekte luchtstromen van de uitslaande conussen zal de tijd leren.
Wat dat betreft is zwart een veiliger kleur.

Dat mag zo zijn, ik zou er geen traan om laten als mijn eigen SVS sub weer plaats moest maken voor een nieuwe dierenmand.FeaR schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:57:
Ik blijf er dan ook bij dat iedereen die roept geen subwoofer nodig te hebben nog nooit een goede (en goed afgestelde) subwoofer hebben gehoord.
Met vier grote zuilen vind ik het wel goed zo.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 639074 op 19-06-2015 19:44 ]
445033
Mochten ze niet wit blijven.....bad vullen met wasmiddel en laten weken en gewoon laten drogen. Doe ik hier met onze witte lampenkappen. Veel plezier ermee en je hebt het netjes gedaan.Anoniem: 639074 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:34:
[...]
Smaken verschillen zeker.![]()
Ik vind de kale speakers er ronduit kitscherig schreeuwend uitzien, wat mij betreft heeft Tonton het juist netjes opgelost.
Of het 'nu nog' witte doek ook echt wit blijft, of dat het zwart gaat worden door de opgewekte luchtstromen van de uitslaande conussen zal de tijd leren.
Hier ook vier zuilen en een sub. Maar wel in zwart. Vind van TS dat het er niet beter op is geworden qua looks, maar dat zit met name in de rasters van de frontjes en niet in de kleur. Bij mij zitten de frontjes er wel op, en das maar goed ook. Zonder os helemaal in your face namelijkAnoniem: 639074 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:34:
[...]
Smaken verschillen zeker.![]()
[...]
Dat mag zo zijn, ik zou er geen traan om laten als mijn eigen SVS sub weer plaats moest maken voor een nieuwe dierenmand.![]()
Met vier grote zuilen vind ik het wel goed zo.
Ter indicatie: Klipsch F3 met en zonder frontjes:

En das dan trouwens weer het handige van een downfiring sub: die heeft geen frintje
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
acheraf gezien had ik die eerst nog wit kunnen spuiten.
maarja das nu wat achteraf, overnieuw beginnen krijg ik nachtmerries van haha