Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor werk en films

Pagina: 1
Acties:

• jasperSNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08-2023
Beste Forumleden,

Ik ben opzoek naar een laptop om vanuit huis op de pc van mijn werk te werken. Ik ben tekenaar/constructeur en wij maken gebruik van het programma Creo Ellements direct modeling en drafting. Maar omdat het werkt als en soort van remote desktop weet ik niet zo goed waar de laptop dan aan zal moeten voldoen.

Verder wil ik de laptop prive gebruiken om films te kijken en om te internetten. het liefst gebruik ik windows omdat ik dit gewend ben. gamen is niet nodig hiervoor heb ik nog een desktop staan.

Wat is je budget?
Wat betreft budget hoop ik max rond de 750 kwijt te zijn. maar als dit niet reeel is dan kan dit nog wijzigen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zit zo nu en dan voor het werk in het buitenland en dan gaat de laptop in sommige gevallen mee naar de klus

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet specifiek een merk voorkeur, gewoon een betrouwbare laptop die een lange tijd mee gaat. ;)

Ik heb ook gelezen bij jullie laptop best buy guide maar ik dnek dat de budget te zwak zijn en de range daar boven zitten allemaal rond de 900 of ga ik die toch nodig hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door jasperSNL op 02-06-2015 11:19 ]

• ppatrick
  • Laatst online: 14:14
Misschien is ook handig dat je even aangeeft welke grote je wil.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:14
Voor wat remote desktop werk en een filmpje afspelen volstaat elke laptop wel denk ik.

Roomba E5 te koop

• jasperSNL
  • Laatst online: 06-08-2023
ik ben opzoek naar max 15.6 inch