Hallo allemaal,
Ik ben klaar met mijn examens en heb nu de tijd om veel te gaan werken, daardoor kan ik mij rond 12 augustus een nieuwe game PC veroorloven. Nu vraag ik om jullie hulp voor eventuele tips.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GTA V opnemen, video's renderen, office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik aardig afhankelijk ben van wat ik de komende maanden ga verdienen is dit niet helemaal zeker, maar om dan toch een bedrag te kunnen noemen, de pc moet rond de €1250,- uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb recentelijk een nieuwe muis en toetsenbord aangeschaft, monitor is een 23 inch LED die ik ook mee neem. Ook heb ik nog een 1TB HDD die ik uit mijn oude systeem mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik GTA V wil gaan opnemen heb ik een aardig goede videokaart nodig, liefst Nvidia. Wil het opnemen graag op high settings +/- 60FPS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals ik hierboven beschreven heb gaat mijn voorkeur uit naar een Nvidia videokaart. Ik heb op dit moment een AMD A10-7800 CPU, voor de build waar ik nu naar op zoek ben maakt het mij niet uit of ik voor een Intel of AMD ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC hoeft niet stil te zijn, zo lang deze maar goed koelt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet meteen mijn PC overclocken, maar na een bepaalde periode kan dit zeker handig zijn.
Zelf heb ik een lijstje samen gesteld.
Ik hoor graag tips of opmerkingen van jullie.
Ik ben klaar met mijn examens en heb nu de tijd om veel te gaan werken, daardoor kan ik mij rond 12 augustus een nieuwe game PC veroorloven. Nu vraag ik om jullie hulp voor eventuele tips.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GTA V opnemen, video's renderen, office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik aardig afhankelijk ben van wat ik de komende maanden ga verdienen is dit niet helemaal zeker, maar om dan toch een bedrag te kunnen noemen, de pc moet rond de €1250,- uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb recentelijk een nieuwe muis en toetsenbord aangeschaft, monitor is een 23 inch LED die ik ook mee neem. Ook heb ik nog een 1TB HDD die ik uit mijn oude systeem mee neem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik GTA V wil gaan opnemen heb ik een aardig goede videokaart nodig, liefst Nvidia. Wil het opnemen graag op high settings +/- 60FPS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals ik hierboven beschreven heb gaat mijn voorkeur uit naar een Nvidia videokaart. Ik heb op dit moment een AMD A10-7800 CPU, voor de build waar ik nu naar op zoek ben maakt het mij niet uit of ik voor een Intel of AMD ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC hoeft niet stil te zijn, zo lang deze maar goed koelt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet meteen mijn PC overclocken, maar na een bepaalde periode kan dit zeker handig zijn.
Zelf heb ik een lijstje samen gesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 339,01 | € 339,01 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 269,90 | € 269,90 |
| 1 | Zalman Z11 Neo | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 107,78 | € 107,78 |
| 2 | Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Rode led (Twin pack), 120mm | € 22,77 | € 45,54 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/16 | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Corsair CX600M | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.261,67 | |
Ik hoor graag tips of opmerkingen van jullie.
[ Voor 46% gewijzigd door Kjellzw op 02-06-2015 00:16 ]