Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Hoi

Ik probeer dus TWRP op mijn U65GT te zetten. Er staat nu en chinese rom op en ik wil over naar een custom rom.
Hij is al geroot, dat lukte me. Maar daarna werkt geen een manier die ik on vinden om TWRP er op te zetten ; Goomanager (kon ik niet eens vinden), of Rom Manager van Clockwork mods.

Iemand een stap voor stap plan hoe het dan wel te doen?

BTW ; power+pwr down zou recovery moeten geven, dat lukt me niet.
Oke, ik kom in standard recovery. Dat is alvast iets.

Ik heb update in mijn settings staan. Ik kan daar een file kiezen, net als op mijn redmi. Als ik die rom update.zip noem, zou dat werken? Bij mijn redmi werkt dat zo.

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 01-06-2015 22:08 ]

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 13:55
maartend schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:48:
Hoi

Ik probeer dus TWRP op mijn U65GT te zetten. Er staat nu en chinese rom op en ik wil over naar een custom rom.
Hij is al geroot, dat lukte me. Maar daarna werkt geen een manier die ik on vinden om TWRP er op te zetten ; Goomanager (kon ik niet eens vinden), of Rom Manager van Clockwork mods.

Iemand een stap voor stap plan hoe het dan wel te doen?

BTW ; power+pwr down zou recovery moeten geven, dat lukt me niet.
Oke, ik kom in standard recovery. Dat is alvast iets.

Ik heb update in mijn settings staan. Ik kan daar een file kiezen, net als op mijn redmi. Als ik die rom update.zip noem, zou dat werken? Bij mijn redmi werkt dat zo.
Je zou Brian's ROM erop kunnen zetten. Deze had volgens mij CWM:
http://freaktab.com/forum...s-recoverys-mods-etc-list

Na CWM kun je ook (bijna) iedere ROM erop zetten.

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:44
(jarig!)
Weet je dat er ook een TWRP app is ? Zie hier: https://play.google.com/s...mz.soft.twrpmanager&hl=en
Mits al geroot zou het dan een fluitje van een cent moeten zijn.
Zo niet zou ik het vanaf een PC doen met adb en fastboot.