Hallo
Ik heb al eens eerder een topic gemaakt over een nieuwe smartphone, maar aangezien ik mijn eisen (voor de laatste keer) heb aangepast (waardoor dit ook mijn voorlopig laatste topic is) en als ik het oude topic zou aanpassen het allemaal wat onduidelijk worden, maak ik een nieuwe aan.
Dus de eisen:
1.2Ghz Quadcore processor
1GB RAM
8GB opslag
5MP camera
Een voor-camera (maakt niet uit hoeveel MP)
Schermgrootte tussen de 4 en de 5 inch
Knoppen onder het scherm (zoals bij Samsung en niet bij Motorola)
Liefst een bekend merk in Nederland (dus geen Chinaphone aangezien zowat niemand van mijn leeftijd 1 kent
)
Android 4.4 / 5.0
Maximaal €260
Wat ik ermee wil doen:
Standaard dingen als Whatsappen, Facebooken etc. maar ook zware games spelen zoals The Sims Freeplay en Fifa. (Hier is 8GB natuurlijk net niet genoeg maar met een SD-kaart is dat zo gefixt)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het kiezen. Ikzelf heb al enkele telefoons gevonden:
Samsung Galaxy A3
Samsung Galaxy SIII Neo zwart
Samsung Galaxy Grand Prime G530
Samsung Galaxy Ace 4
LG L90
Acer Liquid E700 (2GB RAM/16GB) (Door de speakers toch te groot en problemen met software)
Acer E3 Plus 16GB Titanium Zilver
Mochten jullie iets kwijt willen over 1 van de door mij gekozen telefoons dan mag dat natuurlijk
-Mvg Mark
Ik heb al eens eerder een topic gemaakt over een nieuwe smartphone, maar aangezien ik mijn eisen (voor de laatste keer) heb aangepast (waardoor dit ook mijn voorlopig laatste topic is) en als ik het oude topic zou aanpassen het allemaal wat onduidelijk worden, maak ik een nieuwe aan.
Dus de eisen:
1.2Ghz Quadcore processor
1GB RAM
8GB opslag
5MP camera
Een voor-camera (maakt niet uit hoeveel MP)
Schermgrootte tussen de 4 en de 5 inch
Knoppen onder het scherm (zoals bij Samsung en niet bij Motorola)
Liefst een bekend merk in Nederland (dus geen Chinaphone aangezien zowat niemand van mijn leeftijd 1 kent
Android 4.4 / 5.0
Maximaal €260
Wat ik ermee wil doen:
Standaard dingen als Whatsappen, Facebooken etc. maar ook zware games spelen zoals The Sims Freeplay en Fifa. (Hier is 8GB natuurlijk net niet genoeg maar met een SD-kaart is dat zo gefixt)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het kiezen. Ikzelf heb al enkele telefoons gevonden:
Samsung Galaxy A3
Samsung Galaxy SIII Neo zwart
Samsung Galaxy Grand Prime G530
Samsung Galaxy Ace 4
LG L90
Acer Liquid E700 (2GB RAM/16GB) (Door de speakers toch te groot en problemen met software)
Acer E3 Plus 16GB Titanium Zilver
Mochten jullie iets kwijt willen over 1 van de door mij gekozen telefoons dan mag dat natuurlijk
-Mvg Mark