Toon posts:

Airport Time Capsule + Siteceom Switch werken niet samen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen!

Ik heb een Sitecom switch gekocht om deze achter mijn TimeCapsule te hangen en zo het een en ander bedraad aan te sluiten.
Helaas lijkt het er op dat de TimeCapsule en de Sitecom Switch niet samenwerken...
Als ik de apparaten direct vanaf de TC aansluit werkt alles feilloos, zet ik de Switch er tussen gebeurt er niks.
Er branden geen lampjes op de switch oid.
Het lijkt wel of er überhaupt geen signaal binnenkomt.

Wat doe ik verkeerd?
Moet ik nog iets instellen op de TC?
Ik heb de boel 100% zeker goed aangesloten, dat is het probleem niet en alle bekabeling zit goed vast en werkt.

Mocht de combinatie niet worden aangeraden, wat kan ik dan het beste doen? Apple heeft geen Switch, wat kunnen jullie me dan aanraden?

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 08:32

Hoite

Goed verhaal

Is de switch niet gewoon defect? gaan er wel lampjes branden als je een laptop aansluit op de switch?

Een switch kan niet niet compatible zijn met een Time Capsule, het enige wat de switch doet is een tabel MAC-adressen bijhouden icm met op welk poortje het aangesloten zit. Een simpele Sitecom-switch kan niet filteren of iets dergelijks.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er geen enkele LED gaat branden op de switch dan kan het inderdaad zijn dat deze defect is. Controleer inderdaad even met computers en kabels waarvan je zeker weet dat deze in orde zijn. Controleer verder even of de adapter goed geplaatst is en test voor de zekerheid op een ander goed werkend stopcontact. Gaat er na deze controles geen enkele LED branden op de switch, dan kun je het beste even contact opnemen met de verkoper voor garantie.

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met de Sitecom terug geweest naar de winkel, de voeding was blijkbaar defect en heeft de boel overstuur geholpen. Heb direct een nieuwe gekregen aangesloten en alles werkt! :)