Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb het moederbord Asus A88XM-A gekocht en ik wil graag een videokaart kopen maar mijn moederbord heeft alleen 4x DDR3 en mijn videokaart is GDDR5 past dit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:41:
hoi ik heb het moederbord Asus A88XM-A gekocht en ik wil graag een videokaart kopen maar mijn moederbord heeft alleen 4x DDR3 en mijn videokaart is GDDR5 past dit of niet?
Je ram geheugen staat los van het geheugen op je grafische kaart.

Je moet kijken naar het pci-e slot en of de lengte van je kaart in je kast past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de lengte past maar de enige PCI slots die ik heb zijn PCI, PCI-e 2.0 x1 en PCI-e 3.0 x16 maar het vereiste busje is PCI express 2.0 maar in een andere topic die ik heb geschreven past PCI-e 2.0 x16 ook op mn bord dus dan zou PCI express 2.0 ook wel passen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:44

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:50:
de lengte past maar de enige PCI slots die ik heb zijn PCI, PCI-e 2.0 x1 en PCI-e 3.0 x16 maar het vereiste busje is PCI express 2.0 maar in een andere topic die ik heb geschreven past PCI-e 2.0 x16 ook op mn bord dus dan zou PCI express 2.0 ook wel passen toch?
ja hoor dat moet gewoon passen, wat voor videokaart heb je?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Die pc express 2.0 past backwards gewoon op PCI-e 3.0 x16.
Je 2.0 slot is maar x1. Dus moet je het hogere slot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dus past mn videokaart wel of niet om mn moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Rickieh,
Dit is nu al het tweede topic (na PCI 2.0 x16 naar PCI 2.0 x16) waaruit weinig eigen onderzoek blijkt. Ook blijk je nog weinig te hebben opgestoken van je vorige topic. Het forum werkt echter niet zo. Kijk eerst fatsoenlijk of je er zelf uit komt, als je er dan niet uit komt, open dán een topic maar leg daarbij ook uit wat je allemaal gevonden hebt en waarom je er niet uitkomt.

Vermeld daarbij ook alle onderdelen waar het om gaat. Een topicstart van één regel is dan ook per definitie geen goede topicstart. Graag dus je aandacht voor de opmerkingen onder Het algemeen beleid #quickstart.

Heb je vragen, kan je me altijd een bericht sturen, maar topics als dit sluiten wij helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.