Laatst heb ik een melding gemaakt van een foute prijs in de Pricewatch. De Optoma ex521 (een beamer) kostte maar 15 euro bij Amazon.de, maar als je de link volgde bleek het product van Amazon een hoesje voor een tablet te zijn: een totaal ander product dus. Ik heb er een melding van gemaakt en zojuist kreeg ik een mailtje dat de prijs aangepast is (de link is verwijderd uit de Pricewatch).
Maar op de pagina van het product staat in het tijd/prijs grafiekje nog steeds die 15 euro als minimum bedrag, met de tekst "De laatst bekende laagste prijs was € 15,31 op maandag 1 juni 2015."
Zou, wanneer blijkt dat een prijs link over een ander product ging, deze foute prijs niet helemaal uit het systeem gehaald moeten worden?
Link: pricewatch: Optoma EX521
Maar op de pagina van het product staat in het tijd/prijs grafiekje nog steeds die 15 euro als minimum bedrag, met de tekst "De laatst bekende laagste prijs was € 15,31 op maandag 1 juni 2015."
Zou, wanneer blijkt dat een prijs link over een ander product ging, deze foute prijs niet helemaal uit het systeem gehaald moeten worden?
Link: pricewatch: Optoma EX521