Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperLevi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 17:59
Beste mensen!

Ik heb een klein dilemma: Ik stond op het punt om deze
pricewatch: Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H
laptop te kopen, en nu zie ik opeens dat Nvidia met "Gsync' aankomt voor deze laptop.

Nu is mijn vraag: is het de moeite waard om te wachten op de Gsync versie van deze laptop? Ik heb geen flauw idee wanneer die versie hier in NL komt, en wat voor prijskaartje eraan zou kunnen hangen.
Ik heb deze laptop binnenkort nodig om aan mijn eindproject op school aan te werken, dus ik heb niet heel veel speling zeg maar.

Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden of over denken.

Bij voorbaat dank beste mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Is eigenlijk zo'n vraag waarop je zelf het antwoord al kunt invullen.

1) Heeft een aanschaf spoed en kun je niks
2) Zal de Gsync echt noodzakelijk zijn met wat je gaat doen bij je school project?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperLevi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 17:59
Ik denk dat Gsync eigenlijk weinig invloed heeft op mijn schoolproject, maar ik vraag me dan af of het bijvoorbeeld met gamen dan wel de moeite waard is? Ik ga deze laptop uiteraard gebruiken voor de nodige potjes gamen als ik dadelijk vakantie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:14
Je gaat het waarschijnlijk wel wat van merken zeker met een laptop CPU. Je offert er overingens wel optimus voor op wat betekend dat je niet kunt schakelen tussen de intel gpu en de Nvidia gpu. Dus je draait altijd op je nvidia gpu.

Persoonlijk heb ik dat laatste punt ook door mijn 120hz scherm voor mij geen probleem hij hangt altijd aan de stroom.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:39

Major_ton

Shoot!

Tja, G-sync... Moeilijk te zeggen of het de moeite waard is. Ik weet alleen dat de G751JT die ik sinds afgelopen dinsdag in huis heb echt een hele fijne en hele snelle laptop is.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 14:13
Mocht je de 'non G-sync' G751 aanlsuiten op een externe monitor met G-sync, werkt het dan ook (op de externe monitor)?

Helaas nog geen nieuws gezien over mogelijke levering of prijzen voor de G-sync versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32
GerGio schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 02:32:
Je gaat het waarschijnlijk wel wat van merken zeker met een laptop CPU. Je offert er overingens wel optimus voor op wat betekend dat je niet kunt schakelen tussen de intel gpu en de Nvidia gpu. Dus je draait altijd op je nvidia gpu.
Zo dan, dat lees je dus echt nergens. Thanks voor de info!

Op dit moment kun je echt nergens een G751 kopen. Bij BCC een besteld, want ruim voorradig onlne. Helaas niet dus. Dus alweer geannuleerd. Wat een waardeloze toko. Alternate zegt dat ze september binnen komen, dus daar moeten we dan maar op vertrouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 04-09-2015 10:19 . Reden: additionele info over G751 kopen ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 14:13
De G752 is eergisteren aangekondigd, deze komt waarschijnlijk begin Q4. Gok niet dat de 751 nog gaat komen met een nieuwe shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32
Royrs schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:32:
De G752 is eergisteren aangekondigd, deze komt waarschijnlijk begin Q4. Gok niet dat de 751 nog gaat komen met een nieuwe shipment.
Kreeg melding van Alternate dat G751 in de week van 14 september geleverd wordt. Maar interessanter is de G752 inderdaad. Die ziet er ook veel beter uit, alleen daarvoor kun je al wachten! ;-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:14
Dennis van der Stelt schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:08:
[...]

Kreeg melding van Alternate dat G751 in de week van 14 september geleverd wordt. Maar interessanter is de G752 inderdaad. Die ziet er ook veel beter uit, alleen daarvoor kun je al wachten! ;-)
Inderdaad daar zit ook een nog niet aangekondigde Nvidia Chip in die waarschijnlijk wel wat sneller is dan een 980m. Dat is dus interessant. Nu wordt de verleiding voor een snellere chip in mijn alienware wel erg groot.

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1