Toon posts:

Apple tv en fotos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

toen ik iphoto nog gebruikte kon ik via apple tv fotos op me tv laten zien,
nu fotos nieuw is in yosemite kan ik dat niet meer doen.
waarom heeft apple dit gedaan, fotos via apple tv laten zien is tog super?

iemand een idee? of is apple daarmee bezig, ik hoor haast niemand erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 10:17

Pjotr

Altijd van je af snijden

Dat werkt gewoon. Je moet alleen wel Home Sharing aanzetten, in iTunes.
https://support.apple.com/nl-nl/HT202113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja met iphoto wel ja jaren gedaan.. maar nu met die nieuwe fotos ( vanplaats iphoto ) werkt het niet meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 10:17

Pjotr

Altijd van je af snijden

En heb je Home Sharing aangezet in iTunes?
Als u persoonlijke foto's via Apple TV wilt delen, kiest u Archief > Thuisdeling > Kies foto's om te delen en selecteer de optie om foto's te delen. Lees meer over delen met Apple TV.

Herhaal de stappen van 1 tot en met 4 op elke computer waarop u thuisdeling wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja die staat gewoon aan alleen muziek kan ik op me apple tv afpelen meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dat klopt inderdaad. Je kunt alleen gedeelde streams laten zien. Ik verwacht dat hier snel verandering in gaat komen, maar ik stoorde me er ook aan. Alles netjes in de cloud, kan de Apple TV het niet laten zien....

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik neem aan dat het snel opgelost word... erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

thomaskroon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:31:
Dat klopt inderdaad. Je kunt alleen gedeelde streams laten zien. Ik verwacht dat hier snel verandering in gaat komen, maar ik stoorde me er ook aan. Alles netjes in de cloud, kan de Apple TV het niet laten zien....
Ik vind dit ronduit slordig. Je zou toch zeggen dat je daar je hele iCloud Photo Library kunt bekijken. Aan de andere kant: het feit dat ze dit niet aanpassen wekt (opnieuw) de indruk dat er volgende week een nieuwe Apple TV aan komt. Wellicht / hopelijk met meer opslag capaciteit. Om al die foto's te streamen is natuurlijk geen doen, dan wacht je je een ongeluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
iAmRenzo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:41:
[...]

Ik vind dit ronduit slordig. Je zou toch zeggen dat je daar je hele iCloud Photo Library kunt bekijken. Aan de andere kant: het feit dat ze dit niet aanpassen wekt (opnieuw) de indruk dat er volgende week een nieuwe Apple TV aan komt. Wellicht / hopelijk met meer opslag capaciteit. Om al die foto's te streamen is natuurlijk geen doen, dan wacht je je een ongeluk...
Klopt. Dat laatste betwijfel ik. Een TV is meestal Full HD, 2 MP dus. Een preview van een foto hoeft dan maar (een paar) honderd kB te zijn. Volledige resolutie zou je alleen nodig hebben als je in zou zoomen. Maar ik verwacht ook dat aanstaande maandag verandering gaat brengen in de Apple TV en foto's!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

thomaskroon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:59:
Klopt. Dat laatste betwijfel ik. Een TV is meestal Full HD, 2 MP dus. Een preview van een foto hoeft dan maar (een paar) honderd kB te zijn. Volledige resolutie zou je alleen nodig hebben als je in zou zoomen. Maar ik verwacht ook dat aanstaande maandag verandering gaat brengen in de Apple TV en foto's!
Met een bibliotheek van 100 GB heb ik dan wel wat ruimte nodig. Daarnaast, het is wel fijn als je recente foto's in wat hogere kwaliteit hebt. Ik merk dat ik dit vervelend vind op mijn iphone. Wil je een recent album laten zien, moet je steeds wachten op een fatsoenlijke resolutie.
Daarnaast zijn er ook filmpjes mogelijk! :)
Pagina: 1