Bestaat er zoiets als een slim antwoordapparaat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Heb momenteel een voicemail van Ziggo die zeer beperkt is en zoek een betere oplossing.

Bestaat er een antwoordapparaat of VOIP service dat je (online) kunt instellen om op bepaalde dagen en tijden aan en uit te gaan? Een apparaat dat je op afstand via een app kunt bedienen?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat is er te beperkt aan die voicemail van Ziggo, en waarom heb je uberhaupt voicemail nodig? Waar gebruik je het voor?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Momenteel moet ik elke dag na kantooruren handmatig mijn voicemail aanzette en om 09:00 weer uitzetten.

Wat ik zoek is de mogelijkheid om tijdens kantooruren een voicemail in te stellen na dat de telefoon 1 minuut is overgegaan. En tussen 17:00 en 09:00 krijgen bellers te horen: "Momenteel zijn we gesloten, onze werktijden zijn …." Dit moet automatisch gaan.
Maar ook de mogelijkheid om op afstand door te kunnen schakelen (zoals naar mijn mobiel als een afspraak uitloopt).

Ziggo heeft deze opties niet en een PBX telefooncentrale is veel te uitgebreid en duur.

Daarom zoek ik een slim antwoordapparaat, telefoon of Cloud dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:38
http://www.decttelefoonsh...igitale-beantwoorder.html

Zoiets? Dit is uiteraard een simpele versie. Maar zijn vast ook uitgebreide versies.

[ Voor 25% gewijzigd door loki504 op 31-05-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
Je kan via SKYPE Voip bijvoorbeeld dit standaard instellen. Maar zijn tal van andere aanbieders die VOIP aanbieden als de VOIP dienst van ZIGGO niet voldoet.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:27
Asterisk en om het simpel te houden freepbx als interface.

[ Voor 75% gewijzigd door martijnr17 op 31-05-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:43
Ja, dat kan.

Ik zit met mijn bedrijfje al jaren bij www.callvoip.nl . Je zult wel jouw 'ziggo' telefoonnummer moeten laten porteren naar dat bedrijf, maar dan heb je dus een telefooncentrale in de cloud. Is niet zo heel duur, maar je krijgt er wel een berg mogelijkheden voor. Ik betaal voor 2 vaste nummers ongeveer 7 euro per maand.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@loki504
Zoiets, maar dan 10 jaar moderner :)

@To_Tall
Dacht dat Skype een simpel voicemail had. Kon het niet vinden op http://www.skype.com/nl/features/

@ martijnr17
Ik heb geen (linux) server waar het op kan draaien

@Hammetje
Hun dienst http://simmpl.nl lijkt te zijn wat ik zoek. Voor 7,50 euro per maand, plus 2 euro per nummer per maand. Heb al een IP telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:15
martijnr17 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:20:
Asterisk en om het simpel te houden freepbx als interface.
dat dus, echter (puur eigen mening) ga ik dan voor elastix

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Foritian heeft over een router een review geschreven, waar ook een voip centraler in verwerkt zit.
Kan alleen niet op dat merk komen, was een Duits merk.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1