Wasmachine(kraan) maakt vreemd geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 7.489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:24

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik heb een vijf jaar oude AEG was-/droogmachine. Recent ben ik verhuisd, bij het aansluiten bleek de wasmachinekraan te lekken, dus die is vervangen door een nieuwe (met ontluchting). Sindsdien maakt de kraan geluid, maar alleen als de wasmachine bezig is met het droogprogramma! Als ik de kraan dichtdraai tijdens het drogen is het geluid ook weg, maar de wasmachine stopt dan halverwege het programma (waarschijnlijk omdat hij een beetje water wil pakken om te spoelen ofzo), dus dit is geen handige oplossing.

De wasmachine heeft een aquastop in deze vorm:
Afbeeldingslocatie: http://bilder.der-schlauchfritze.de/gross_image_ebay_80734834.3000_3.jpg

Wat is er stuk? De kraan, wasmachine of aquastop? Kan ik dat ding resetten of bijstellen ofzo?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Kan je niet voelen wat er trilt? Dat zal wsl ook het stuk zijn dat geluid maakt.

Hoe kan je het geluid best omschrijven?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
"njiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" :+

Het is eerder een fluittoon dan een resonantie, je voelt dus ook niet echt iets trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kraan verder open of dicht te krijgen? Daar komt het vaak door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Of een braam aan de koperleiding:

Koperen buizen afkorten
Koperen buizen kunnen op maat worden gemaakt met behulp van een ijzerzaag of met een pijpensnijder. Het gebruik van een pijpensnijder is sterk aan te bevelen, het werkt makkelijker, sneller en geeft een mooie nette rechte snede. Haal de braam aan de binnenzijde van de buis goed weg. Het kan anders leiden tot fluitgeluiden in de leiding.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
MegaTronics schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:00:
Of een braam aan de koperleiding:
Hij maakt het geluid juist als hij geen water pakt, meer specifiek, als het droogprogramma wordt gestart.

Dat is eigenlijk wel vreemd, want als hij klaar is met water pakken tijdens het wassen, en tijdens het centrifugeren, is hij dus stil. Wat is er anders tijdens het droogprogramma? Ik kan me alleen voorstellen dat er dan iets is omgezet zodat het condens afgevoerd kan worden, maar waarom hoor ik dat in de kraan, en stopt het als ik de kraan dichtdraai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1015659

Hallo ik heb precies hetzelfde probleem.
Door te googlen kwam ik op deze site terecht hoe heeft u het probleem opgelost?

Groetjes Lisa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Anoniem: 1015659, aangezien dit topic 1,5 jaar geleden geplaats is kun je beter een nieuw topic open in Themaforum Witgoed. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door om een idee te krijgen wat een goede topic start is.

Philips Hue Secure Contact sensor Review

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.