Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik kocht zonet een Lumia 640, en ik heb op mijn Windows computer Microsoft outlook staan.
Ik zou deze agenda's graag met elkaar synchroniseren. Ik las iets over een microsoft exchange account, maar geraak er niet aan uit. Is dat gratis? Zijn er betere manieren?

het maakt niet uit als het automatisch via internet gaat, of als ik wekelijks m'n pc met m'n gsm moet verbinden.

Dank bij voorbaat.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Rechtstreeks via PC gaat niet. Dat moet via een server. Dat kan je zelf doen, maar is nogal veel werk en IMO niet de moeite waard. Dan blijf nog over via een online dienst zoals outlook.com. Deze is gratis en als je geen reclame hebt kan dat via office 365 (waar office bij inbegrepen zit)

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je moet op je pc de Outlook Hotmail Connector installeren.
Ik heb het nu een jaar draaien en het werkt erg goed.
Groot voordeel van een Windows phone!

Om te zoeken voor een download moet je volgens mij OutlookConnector.exe hebben.
Suc6

[ Voor 22% gewijzigd door sssensss op 31-05-2015 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Ik heb OutlookConnector geïnstalleerd, maar wat nu?

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
How to configure Outlook to connect to an outlook.com email account

En dan het outlook.com of een ander adres waar je hem aan hebt gekoppeld in je telefoon gebruiken. Als het goed is krijg je dan je mail via de telefoon binnen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:03:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb OutlookConnector geïnstalleerd, maar wat nu?
Beetje meer eigen initiatief aub. Dat verwachten we hier.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp,
Ik heb die link gevolgd, en alles gedaan. Ik heb verder een uur op google gezocht, maar mijn agenda is nog steeds niet gesynchroniseerd.

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Duurt de 1e keer ook redelijk lang, natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid data en de gekozen instellingen.
Pagina: 1