ik ga over een paar weken draaien op een feest, nu heb ik daar de beschikking over een pc. Ik wil hiermee de stemmen uit nummers wegfilteren, weet iemand hier goede software voor, ikzelf hat mixVibes pro, maar daar werkte die filter van geen kanten....
Verwijderd
Wil je de stem wegfilteren uit de numemrs, zodat je dus eigenlijk instrumentale nummers krijgt? Dat is vrij pittig, het zal altijd ten koste gaan van de kwaliteit van de backing-track, helaas.Op zondag 17 juni 2001 18:26 schreef mark_dabomb het volgende:
ik ga over een paar weken draaien op een feest, nu heb ik daar de beschikking over een pc. Ik wil hiermee de stemmen uit nummers wegfilteren, weet iemand hier goede software voor, ikzelf hat mixVibes pro, maar daar werkte die filter van geen kanten....
Probeer het eens met cooledit pro (1.2) die heeft wel een paar leuke mogelijkheden.
Verwijderd
Tja, maar het nadeel blijft dat je toch wel de dynamiek uit het nummer filtert, dus al je gaat draaien op een feest lijkt me dat niet echt handig.Op zondag 17 juni 2001 18:33 schreef FerryHeibrink het volgende:
Probeer het eens met cooledit pro (1.2) die heeft wel een paar leuke mogelijkheden.
dynamiek ben je zowiezo kwijt na het filteren van stemmen, probeer anders eens die truuk met het fasekeren wat sommige winamp plugins ook kunnen om stemmen te filteren.