Orvibo Allone remote control kan omgaan met wifi schakelaars ( bijvoorbeeld de Orvibo s20) .Hij kan overweg met infrarood afstandsbedieningen en RF 433 Mhz..
RF schakelaar van Orvibo is de RF switch met 3 schakelmogelijkheden.
Mogelijkheid om hem neer te zetten of op te hangen door megeleverde stalen beugel.
Voedingssnoer Usb meegeleverd ,geen Usb voeding(dus die moet je zelf erbij aanschaffen).
Wifi standaarden 2.4 Ghz B/G/N
Wifi Frequentie 2.412 - 2.484 GHz.
Security wep / tkip/ aes
Hij ondersteunt 15 infrarood afstands bedieningen , 20 wifi schakelaars , over de 433 Mhz staat weinig vermeld.
Heb het apparaat besteld in China, prijs inclusief verzenden kwam in China uit op 45 euro( als je goed zoekt kan het goedkoper).Verzenden duurde ongeveer 18 dagen. De prijs aan de deur werd 20 euro meer,vanwege een importheffing van de doane.
Op dit ogenblik heb ik 3 infrarood afstandsbedieningen draaien op de Orvibo via een app (andriod en Iphone) op de telefoon (Wiwo) . Alles is handmatig in te stellen op de app .Als je een gebruiker op de app aanmaakt, kan je vanaf een andere plek dan vanuit je huis dingen schakelen. Volgens mij staat er iets van een cloudfunctie dan bij. je kan ook je instellingen backuppen en eventuel gebruiken om te restoren.
Heb 3 S20 schakelaars besteld om die te gaan toe te voegen.Heb ook een Kankun wifi schakelaar ,maar die word niet gezien door de Allone.
Het installeren van de Allone ging niet helemaal lekker. De gebruiksaanwijzing is niet super ,waardoor ik op youtube moest kijken hoe het installeren werkte.
Ik wil nog 433Mhz schakelaars van de Action toevoegen,maar hoe dit moet is mij onbekend.
Dit is het voorlopig.
Eventuele ervaringen of aanvullingen hoor ik graag.
[ Voor 17% gewijzigd door vincedd op 31-05-2015 15:01 . Reden: wat toevoegingen ]