Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Aspire V15 Nitro - advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop die aansluit bij mijn wensen (zie beneden). Nu kwam ik deze Acer aspire v15 nitro tegen.

In deze laptop zit alleen een HDD, ik zou graag ook een SDD erin willen hebben. Daarnaast las ik op meerdere forums dat de wifi-kaart van deze laptop erg tegenvalt, het is geen Intel maar een Atheros.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop vooral gebruiken voor games en studie. Enkele titels wow, far cry 4, shadow of mordor. Ik speel games het liefst op high en als het kan zelfs op ultra. Op school is het wifi signaal niet overal even sterk, maar heb het internet wel nodig.

Wat is je budget?
Ik heb een maximum budget van +/- 1200 euro. Dit is inclusief het toevoegen van een SDD en het eventueel vervangen van de wifi-kaart.

Specificatie eisen
  • 15,6 inch scherm met IPS
  • Een NVIDIA GeForce GTX 860M of 960M
  • Een HDD en SSD
  • Intel i7
Vragen
  • Is het voor deze laptop mogelijk om naast de HDD een SSD te plaatsen?
  • Zal ik het verschil in wifi-kaart zelf erg merken tijdens gamen en normaal internetten?
  • Is dit een goede wifi-kaart en zou deze in deze laptop gaan?
  • Is het vervangen van de wifi-kaart en het toevoegen van een SDD het waard om deze laptop te kopen en heb ik dan nog mijn volledige garantie?
Graag hoor ik jullie advies.

Mvg,
Niickr

• jopiloot
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik ben zeer benieuwd naar het advies op deze vragen.

Heeft u al meer informatie over de wifi kaart?

Mvg,

Joey Antonisse