Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automatisch PAR2 laten draaien gevolgd door unrarren

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik download soms flinke mappen data met daarin tig verschillende archieven, met ieder archief een PAR2-set. Handmatig elke PAR2 file aanklikken om te laten verifiëren gevolgd door handmatig elke RAR te laten uitpakken begint erg vervelend te worden.

Nu heb ik wel Par-n-rar gevonden en zag ook nog PAR Buddy, maar dat zijn oude programma's. Ik zou liever iets recenters willen.

Iemand enig idee?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:54
Laten downloaden door SABNbzb. Deze verzorgt alles automatisch.

(dat als je van je huidige programma af wilt natuurlijk)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
__R__ schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:46:
Laten downloaden door SABNbzb. Deze verzorgt alles automatisch.

(dat als je van je huidige programma af wilt natuurlijk)
Nee, ik wil niet overstappen op een ander downloadprogramma. Ik gebruik nu NewsBin Pro, deze heeft dan wel een ingebouwde AutoPAR en Auto-Unrar maar ik vind die functie niet zo lekker werken.

Par-n-rar werkt al best redelijk, alleen jammer dat 'ie password-protected archives niet kan negeren en er dus toch soms interactie nodig is omdat ik dan moet zeggen dat 'ie door moet gaan.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom vind je die functie dan niet lekker werken? Je hoeft toch niets te doen als-ie de bestanden verifieert en daarna uitpakt? NewsLeecher heeft hetzelfde beschikbaar en werkt voor mij prima. NewsBin ken ik niet, maar ik geloof niet dat ze elkaar veel zullen ontlopen qua par&extract functionaliteit.

Commandline FTW | Tweakt met mate