Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Scoobie2002
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 08:10
Beste allemaal,

ik ben al even op zoek naar de oplossing voor onderstaand probleem. Ik heb naast Tweakers ook gewoon gegoogleed. Geen oplossing voor mij en de frustratie slaat toe...

Ik wil een VPN verbinding instellen op mijn Samsung S4 Active (Android 5.01)
Wanneer ik op VPN klik (Instellingen->meer netwerken->vpn) zegt mijn telefoon ''wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven' in een dialoogvenster. Ik heb geen wachtwoord ingesteld zover ik weet.
Let op: ik klik alleen nog maar op 'VPN' en krijg dan de melding al; dus ik heb nog niets kunnen instellen of wat dan ook....

Als ik op Wifi (via Ziggo) zit krijg ik deze melding steevast. Soms, als ik de wifi uitzet (dan zit op het KPN netwerk) en mn mobiel herstart en dan op VPN klik, krijg ik de melding niet. Dolblij probeer ik dan snel alsnog de VPN aan te maken, maar dat gaat dan altijd mis (het hele apparaat herstart gewoon uit zichzelf).

Ik heb gelezen over de Schermbeveiligings PIN: no such luck. De apparaatbeheerders uitschakelen: no such luck. Ik weet het echt niet meer...

Wie helpt mij uit de frustratiewolk?

HEEEEEL ERG BEDANKT !!!!

Scoobie

• Scoobie2002
Soep!! Echt niemand met dit probleem? En het heeft opgelost?

• Scoobie2002
Ik ben zelf uiteindelijk achter de oplossing gekomen... Beetje aanklooien dus. Het gedonder zit em in de pin code van de schermbeveiliging. Dat wist ik al. Alhoewel het bij mij niet voldoende was om die uit te schakelen, opnieuw op te starten om dan de vpn te maken (incl de alsdan gevraagde aan te maken pincode). Nee...

Ik heb de pin uitgeschakeld. Opnieuw opgestart. Vervolgens de schermbeveiliging met een WACHTWOORD gekozen. Opnieuw opgestart. En nu kan ik wél een vpn aanmaken.

Ik hoop dat ik hier iemand een plezier mee doe. Mijn frustietijd is in elk geval voorbij..... Heeeerlijk!

• Gompie98
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-05-2024
Mij in ieder geval wel, bedankt!

Verwijderd

Ik had ook zoiets met wifi point van ziggo. De eerste keer crash mijn smartphone. De 2e keer had 2 dagen dat continue opgeven van pincode. Heb weer meteen gedeinstalleerd.

Verwijderd

Bij mij werkt dit niet VPN blijft onbereikbaar
Pagina: 1