Ben pas verhuisd, en heb een paar radiatoren moeten afnemen voor een stucwerk. Ik probeer het nu weer te vullen met water, maar ik snap het geloof ik niet 

Van links naar rechts komen onderaan de ketel het volgende binnen:
1) Aanvoer cv-ketel (de buizen heb ik met blauwe streepjes aangegegen)
2) Warm water (voor uit de kraan)
3) Gasleiding
4) Koud water
5) Retour cv-ketel, hier zou ik volgens de handleiding ook moeten vullen. Ik heb de buizen nu van het isolatiemateriaal ontdaan, en ze zijn met rode streepjes aangegeven
6) Condensafvoer
Ik heb daar in de buurt ook een kraantje en stukje tuinslang. Maar ik heb geen idee waar ik het op moet aansluiten. Het enige punt wat ik vind is het blauwe omcirkelde aansluiting aan de linkerkant van de foto.
Maar volgens mij is dat het niet om verschillende redenen:
a) Het is aangesloten op de aanvoer van de cv-ketel, niet op de retour
b) Krijg er ook geen water in, die vierkante draaiknop daarnaast houdt het tegen. Daar is verder met een steeksleuteltje ook geen beweging in te krijgen, als ik er van boven in kijk lijkt het ook dat die verlijmd is.
c) Er is in dat leidingstelsel geen mamometer, wel bij het retoursysteem

Hier is de linkerkant van het geheel, weer dezelfde blauwe streepjes voor de aanvoer van de CV, en de rode streepjes van de retour cv, waar ook het bijvullen zou moeten gebeuren.
Bij de rode buizen zie ik ook die mamometer, dus ik verwacht eigenlijk dat daar het vulpunt zou moeten zitten, maar ik kan echt nergens iets vinden
Iemand een idee? Klopt mijn theorie dat het omcirkelde punt echt niet het aanvulpunt is?

Van links naar rechts komen onderaan de ketel het volgende binnen:
1) Aanvoer cv-ketel (de buizen heb ik met blauwe streepjes aangegegen)
2) Warm water (voor uit de kraan)
3) Gasleiding
4) Koud water
5) Retour cv-ketel, hier zou ik volgens de handleiding ook moeten vullen. Ik heb de buizen nu van het isolatiemateriaal ontdaan, en ze zijn met rode streepjes aangegeven
6) Condensafvoer
Ik heb daar in de buurt ook een kraantje en stukje tuinslang. Maar ik heb geen idee waar ik het op moet aansluiten. Het enige punt wat ik vind is het blauwe omcirkelde aansluiting aan de linkerkant van de foto.
Maar volgens mij is dat het niet om verschillende redenen:
a) Het is aangesloten op de aanvoer van de cv-ketel, niet op de retour
b) Krijg er ook geen water in, die vierkante draaiknop daarnaast houdt het tegen. Daar is verder met een steeksleuteltje ook geen beweging in te krijgen, als ik er van boven in kijk lijkt het ook dat die verlijmd is.
c) Er is in dat leidingstelsel geen mamometer, wel bij het retoursysteem

Hier is de linkerkant van het geheel, weer dezelfde blauwe streepjes voor de aanvoer van de CV, en de rode streepjes van de retour cv, waar ook het bijvullen zou moeten gebeuren.
Bij de rode buizen zie ik ook die mamometer, dus ik verwacht eigenlijk dat daar het vulpunt zou moeten zitten, maar ik kan echt nergens iets vinden
Iemand een idee? Klopt mijn theorie dat het omcirkelde punt echt niet het aanvulpunt is?