Wat ga je met je laptop doen?
Windows 8, gebruik wel alle basis programma's, ook een beetje photoshop. Light gaming, daarmee bedoel ik Skyrim, LoL enz. Deze games speelde ik vrijwel zonder moeite op medium bij Skyrim en high bij lol op een HP Pavilion g7 1345-ed.
Wat is je budget?
Rond de 500-600. Kan wel een beetje over als het echt waard is. Heb zelf veel gelezen over zelf een SSD installeren, lijkt me een optie als ik tevreden na een tijdje met een laptop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ben van plan om er mee te reizen. Gewicht is geen probleem, grootte ook niet, wil 'm boven 15 inch. Ik wil niet dat hij overheat, alhoewel bijna elke laptop dat doet bij games, deden mij oude laptops dat bij alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
GEEN HP!! Nooit iets goed van gekomen. Ik heb 2 laptops onder het oog:
Acer Aspire E5-572G-38NM
Heb veel gelezen over deze laptop, werd vaak aangeraden bij de forums.
Lenovo IdeaPad Z50-75
Deze zie je bij elke topic, alhoewel... mixed feelings van iedereen.
Heel erg bedankt alvast!
Windows 8, gebruik wel alle basis programma's, ook een beetje photoshop. Light gaming, daarmee bedoel ik Skyrim, LoL enz. Deze games speelde ik vrijwel zonder moeite op medium bij Skyrim en high bij lol op een HP Pavilion g7 1345-ed.
Wat is je budget?
Rond de 500-600. Kan wel een beetje over als het echt waard is. Heb zelf veel gelezen over zelf een SSD installeren, lijkt me een optie als ik tevreden na een tijdje met een laptop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ben van plan om er mee te reizen. Gewicht is geen probleem, grootte ook niet, wil 'm boven 15 inch. Ik wil niet dat hij overheat, alhoewel bijna elke laptop dat doet bij games, deden mij oude laptops dat bij alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
GEEN HP!! Nooit iets goed van gekomen. Ik heb 2 laptops onder het oog:
Acer Aspire E5-572G-38NM
Heb veel gelezen over deze laptop, werd vaak aangeraden bij de forums.
Lenovo IdeaPad Z50-75
Deze zie je bij elke topic, alhoewel... mixed feelings van iedereen.
Heel erg bedankt alvast!