Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
USB hub lader zonder AC aansluiting.
Wat is je budget?
Het hoeft niet de duurste te zijn, maar kwaliteit is wel belangrijk. Nadat ik een prijsindicatie heb ga ik een afweging maken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken om het aantal usb aansluiting op mijn telefoon lader uit te breiden. Ik zoek dus zonder stekker/AC voeding.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de moed eigenlijk een beetje opgegeven. Wat ik heb gevonden als usb hub om te kunnen laden en als uitbreiding voor het aantal usb poorten is allemaal met stekker voeding. Meestal ook maar 1 poort om mee te kunnen laden.
Van de gevonden usb hubs die ik op mijn usb telefoon lader zou kunnen aansluiten werd het me niet duidelijk of deze geschikt was om alle poorten te gebruiken om te laden of dat het überhaupt wel als lader gebruikt kan worden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand een suggestie? Ik heb niets kunnen vinden.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek dus een usb hub als uitbreiding voor mijn usb telefoon lader die al in de stekkerdoos zit.Hub moet dus zonder AC/stekker voeding zijn. Aantal poorten minimaal 4, meer afhankelijk van de prijs ook niet erg.
Aanvulling: Ik ga op vakantie met het vliegtuig. In vliegtuig heeft elke passagier 1 usb aansluiting om te kunnen laden. Daarop wil ik de hub dus ook aansluiten, zodat ik meerdere apparaten kan laden tegelijkertijd.
Ik wist overigens niet zeker of hier goed zat om mijn vraag te plaatsen.
Ik zoek een?
USB hub lader zonder AC aansluiting.
Wat is je budget?
Het hoeft niet de duurste te zijn, maar kwaliteit is wel belangrijk. Nadat ik een prijsindicatie heb ga ik een afweging maken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken om het aantal usb aansluiting op mijn telefoon lader uit te breiden. Ik zoek dus zonder stekker/AC voeding.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de moed eigenlijk een beetje opgegeven. Wat ik heb gevonden als usb hub om te kunnen laden en als uitbreiding voor het aantal usb poorten is allemaal met stekker voeding. Meestal ook maar 1 poort om mee te kunnen laden.
Van de gevonden usb hubs die ik op mijn usb telefoon lader zou kunnen aansluiten werd het me niet duidelijk of deze geschikt was om alle poorten te gebruiken om te laden of dat het überhaupt wel als lader gebruikt kan worden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand een suggestie? Ik heb niets kunnen vinden.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek dus een usb hub als uitbreiding voor mijn usb telefoon lader die al in de stekkerdoos zit.Hub moet dus zonder AC/stekker voeding zijn. Aantal poorten minimaal 4, meer afhankelijk van de prijs ook niet erg.
Aanvulling: Ik ga op vakantie met het vliegtuig. In vliegtuig heeft elke passagier 1 usb aansluiting om te kunnen laden. Daarop wil ik de hub dus ook aansluiten, zodat ik meerdere apparaten kan laden tegelijkertijd.
Ik wist overigens niet zeker of hier goed zat om mijn vraag te plaatsen.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m