Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Smartphone

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
450,- max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik ben voor de hobby/semi proffesioneel een webshopje aan het beginnen. Ik zoek een telefoon waar ik foto's mee kan maken van mijn items. minimaal 16 megapixel camera, scherpe en goeie fotos. Ik wil een snelle telefoon waarmee ik de fotos op internet kan plaatsen. mapjes kan maken van de fotos.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
De Samsung galaxy S5, wel veel problemen over gelezen. Note 4 (buiten mn budget) sony en huawei schijnen ook super camera's te hebben maar ik ben niet bekend met deze modellen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn samsung s3 is na 3 jaar trouwe diensteen beetje aan het overlijden. Ik ben opzoek naar een super telefoon, hiehierboven staat beschreven wat het belangerijkste is. Verder mag de telefoon er ook wel een beetje charmant uitzien en verkrijgbaar in het wit of beter nog roze.Ik wil graag een groot scherm!

Verwijderd

Mwah, met die eisen zou ik eerder een camera van 350 euro halen en een ( tweedehands) telefoon van rond de 100 euro. Dan heb je een stuk betere foto's dan met welke telefoon dan ook, en een tweedehands telefoon van 100 euro kan best aardig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie maar ik doe alles met mn telefoon, heb geen vaste computer en ben (ook) nog niet van plan die aan te schaffen. De webshop is voor de hobby, dus zoek echt naar een telefoon met groot scherm en super camera waarmee ik dat voort kan zetten :)

Verwijderd

Niet de meest voor de hand liggende keuze, maar wel een goede camera: pricewatch: Nokia Lumia 1020 32GB Wit

Nog twee:

http://tweakers.net/product/360294/samsung-galaxy-s5/
pricewatch: Samsung Galaxy K Zoom Zwart

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2015 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips! 41 mp camera is inderdaad super! Ik ga de toestellen even nader bekijken :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Je zou ook nog even kunnen kijken of je webshop makkelijk te beheren valt vanaf mobiel, dan wel of er een app voor is, en je keuze daar op afstemmen.
Een ander punt, als je klanten te lang moeten wachten op het laden van de foto's zijn ze weg, dus zorg ook voor lage resolutie plaatjes initieel en laat de klant indien gewest doorklikken op hogere resolutie plaatjes.

Nog een advies, bedenk hoe je doelgroep je webshop gaat vinden en gebruiken, en test dat het werkt op die apparaten en veelgebruikte browsers als internet explorer, chrome, firefox en safari.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een mogelijke optie, ipv de Lumia 1020 is ook deze: pricewatch: Nokia Lumia 930 Wit
Jonger en sneller, dan de Lumia 1020, met 5 inch scherm. De camera heeft 'slechts 20 MP, maar is zeer goed. Wanneer je alles met je telefoon doet, heeft de 930 volgens mij de voorkeur, is ook wat meer future-proof, dan de 1020.

En dan is er nog de pricewatch: Nokia Lumia 1520 Wit , 6inch scherm, met dezelfde uitstekende 20MP camera, maar die zul je nieuw waarschijnlijk nergens meer krijgen, misschien een goede gebruikte ook een optie?

Maar zoals swhnld hierboven al terecht schrijft: kijk eerst even, of 't idd mogelijk en handig is, je webshop uitsluitend vanaf je telefoon te beheren. Ik ken iemand, die ook geen pc en/of laptop heeft, alleen een telefoon en tablet, wanneer ze bijv. theaterkaartjes wil bestellen en de stoelen zelf wil kiezen op de plattegrond van het theater, zijn er maar een paar theaters, waar dat met haar tablet lukt, voor de andere moet ze de laptop van haar zoon lenen. 't Zijn kleinigheden, maar bij een eigen webshop is zoiets niet handig.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de zeker bruikbare tips! helemaal geen ervaring met nokia telefoons, maar zo te zien zeker het bekijken waard. Vind wel de vorm geving iets minder mooi, maar dat is niet het belangerijkste. Wat zijn de ervaringen metde nieuwere modellen van sony of Huawei? In vvergelijking met samsung zijn ze zeer aantrekkelijk geprijst, merk je dat dan ook in gebruik?

• El Toro
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Knip, geen spam

deze site heeft me goed geholpen met mijn keuze!

[ Voor 31% gewijzigd door The Wizard op 01-06-2015 14:59 ]

Pagina: 1