Beste mensen, Ik ben opzoek naar een Krachtige laptop waarmee ik voor school servers kan virtualiseren. Ik heb zelf al een beetje rond gezocht maar kan me niet goed bedenken wat ik nou allemaal moet kiezen. De opleiding duurt 4 jaar en wil er tot het eind alles mee kunnen doen.
Wat ga je met je laptop doen?
Het faat vooral voor het virtualiseren van servers enz. Maar het is een extraatje als er ook nog een beetje mee gegamed kan worden.
Wat is je budget?
Tussen de 800 en de 2000 euro Het gaat me er meer om dat het een goede laptop is die zeker 4 jaar mee kan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet dagelijks mee naar huis en weer naar school. en moet er onderweg ook het een en ander mee kunnen doen. Hij moet in een tas of laptoptas. Dat is geen punt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil er in iedergeval een 500GB of 1TB SSD in hebben en een 1TB> HDD naast.
Als iemand mij een paar tips zou kunnen geven?
Groetjes,
Rob
Wat ga je met je laptop doen?
Het faat vooral voor het virtualiseren van servers enz. Maar het is een extraatje als er ook nog een beetje mee gegamed kan worden.
Wat is je budget?
Tussen de 800 en de 2000 euro Het gaat me er meer om dat het een goede laptop is die zeker 4 jaar mee kan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet dagelijks mee naar huis en weer naar school. en moet er onderweg ook het een en ander mee kunnen doen. Hij moet in een tas of laptoptas. Dat is geen punt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil er in iedergeval een 500GB of 1TB SSD in hebben en een 1TB> HDD naast.
Als iemand mij een paar tips zou kunnen geven?
Groetjes,
Rob