Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games draaien op hoge settings (het liefst natuurlijk op Ultra), denk aan The Witcher 3. Het systeem moet ook een paar jaar mee kunnen. Hiernaast af en toe wat videobewerking, maar dat heeft geen prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een SSD van 240G (Crucial M500 2,5" 240GB), een goede game muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede videokaart om games op te spelen. Ik mis een fatsoenlijke monitor, dus die moet er sowieso bij zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op een processor van Intel na heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Standaard denk ik: niet te luid, niet te warm etc.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Ben zelf onervaren in het samenstellen van een PC, maar vond het wel altijd interessant. Heb me er nu zelf aan gewaagd met onderstaand resultaat. Voordat ik halsoverkop ga bestellen wil ik het hier voorleggen en om feedback vragen.
Alvast bedankt!
Games draaien op hoge settings (het liefst natuurlijk op Ultra), denk aan The Witcher 3. Het systeem moet ook een paar jaar mee kunnen. Hiernaast af en toe wat videobewerking, maar dat heeft geen prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een SSD van 240G (Crucial M500 2,5" 240GB), een goede game muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede videokaart om games op te spelen. Ik mis een fatsoenlijke monitor, dus die moet er sowieso bij zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op een processor van Intel na heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Standaard denk ik: niet te luid, niet te warm etc.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Ben zelf onervaren in het samenstellen van een PC, maar vond het wel altijd interessant. Heb me er nu zelf aan gewaagd met onderstaand resultaat. Voordat ik halsoverkop ga bestellen wil ik het hier voorleggen en om feedback vragen.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 298,90 | € 298,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 51,30 | € 51,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 846,- | |