Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen, maar ook gewoon veel tegelijk kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te kijken naar een systeem van maximaal 1150 euro inclusief verzenden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil gewoon een compleet nieuw systeem, aangezien mijn huidige PC meer een waardeloze baksteen begint te worden(denk aan de tijd van ATA, 32bit processoren, etc.).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zowieso een goede videokaart, en, voor mij heel belangrijk, 32gb ram(ik wil ook een minecraft server gaan draaien).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wel Intel, en voor de videokaart NVidia, maar vanwege het nieuws over de performance drops bij het overschrijden van 3,5gb geheugengebruik bij de gtx970(wat bij mij waarschijnlijk niet gaat gebeuren(ben niet van plan ooit op 4k te gaan gebruiken), sta ik daar toch open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en het geluidsniveau maken me eigenlijk niks uit, ik wil vooral investeren in prestaties en niet perse in geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Nee.
Hier is het lijstje wat ik heb gemaakt naar aanleiding van de laatste BBG voor een 1000 euro game-pc(maart 2015), ik denk dat dit voor mij wel gaat werken en wil dus eigenlijk vooral weten of dit allemaal compatibel is(ik weet wel zeker van wel, maar 1100 euro is een groot bedrag, dus...), maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Ik wil ermee gaan gamen, maar ook gewoon veel tegelijk kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te kijken naar een systeem van maximaal 1150 euro inclusief verzenden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil gewoon een compleet nieuw systeem, aangezien mijn huidige PC meer een waardeloze baksteen begint te worden(denk aan de tijd van ATA, 32bit processoren, etc.).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zowieso een goede videokaart, en, voor mij heel belangrijk, 32gb ram(ik wil ook een minecraft server gaan draaien).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wel Intel, en voor de videokaart NVidia, maar vanwege het nieuws over de performance drops bij het overschrijden van 3,5gb geheugengebruik bij de gtx970(wat bij mij waarschijnlijk niet gaat gebeuren(ben niet van plan ooit op 4k te gaan gebruiken), sta ik daar toch open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en het geluidsniveau maken me eigenlijk niks uit, ik wil vooral investeren in prestaties en niet perse in geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Nee.
Hier is het lijstje wat ik heb gemaakt naar aanleiding van de laatste BBG voor een 1000 euro game-pc(maart 2015), ik denk dat dit voor mij wel gaat werken en wil dus eigenlijk vooral weten of dit allemaal compatibel is(ik weet wel zeker van wel, maar 1100 euro is een groot bedrag, dus...), maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 206,70 | € 206,70 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Zalman R1 | € 37,99 | € 37,99 |
| 2 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 102,95 | € 205,90 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 103,70 | € 103,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.103,75 | |
Have you tried turning it off and on again?