Defunctus Deo Juvente
Is gemoved naar HK -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163661
* HappyFun wordt gek --> Me vader is dus 24 juni jarig en had die topic geopend omdat ik iets moest weten voor zijn verjaardagOp zondag 17 juni 2001 18:10 schreef Bulldog het volgende:
Is gemoved naar HK -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163661
Kan svp iemand voor mij kijken of er reply's zijn
En is inderdaad raar dat ie dus niet in search staat..zo opend iemand dus een topic straks en krijgt ie te horen dat ze al bestaat en moet ie search gebruiken
* Allemaal positief bedoeld *
Behalve dat ik nu niets kom te weten
Defunctus Deo Juvente
Op zondag 17 juni 2001 16:57 schreef wildhagen het volgende:
Search op google, meteen de 2e hit ofzo: http://www.visiondrinks.nl/
Op zondag 17 juni 2001 17:59 schreef McVirusS het volgende:
Volgens mij was er zelfs zo'n ding in de aanbieding bij de Makro.
BedanktOp zondag 17 juni 2001 18:19 schreef Chaos het volgende:
[..]
1 - Is gewoon een gadget en is dus niet zo'n proffesioneel ding(is zeer klein en kan halve liter water in
2 - De prijs op GadGets.com was 12,50 pond
Kan ff iemand replyen in de Topic voor mij
Damn dit is ***
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
dit soort belachelijke situaties gaan steeds vaker voorkomen met die HK gein vrees ikOp zondag 17 juni 2001 18:15 schreef HappyFun het volgende:
[..]
* HappyFun wordt gek --> Me vader is dus 24 juni jarig en had die topic geopend omdat ik iets moest weten voor zijn verjaardag
Kan svp iemand voor mij kijken of er reply's zijnMag namelijk pas 1 juli in HK
En is inderdaad raar dat ie dus niet in search staat..zo opend iemand dus een topic straks en krijgt ie te horen dat ze al bestaat en moet ie search gebruiken
* Allemaal positief bedoeld *
Behalve dat ik nu niets kom te weten
Jah, en de grap is dus, dat GoT een Techforum wil worden (al isOp zondag 17 juni 2001 18:25 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
dit soort belachelijke situaties gaan steeds vaker voorkomen met die HK gein vrees ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zou iemand zo aardig voor me willen zijn om svp stukje te kopieren en ff hier neer te zettenOp zondag 17 juni 2001 18:25 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
dit soort belachelijke situaties gaan steeds vaker voorkomen met die HK gein vrees ik
Ben ik eeuwig dankbaar
Defunctus Deo Juvente
Misschien moet je zelfde topic anders maar even openen op Fok!Forum.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Oke.. zal daar eens proberen.. eerst weer daar reggenOp zondag 17 juni 2001 18:34 schreef McVirusS het volgende:
Misschien moet je zelfde topic anders maar even openen op Fok!Forum.
Daar krijg je dus die proffesionele dingen weerOp zondag 17 juni 2001 18:36 schreef Sir Abarth het volgende:
Helaas, geen interessante replies voor je.
Misschien zelf ff verder zoeken met Google oid?
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Ik kan me eigen topic niet eens lezen, schijnt nu in HK te staan... en ben al van begin 2001 member... heb 200 postst... dit
Dat is helemaal lulligOp zondag 17 juni 2001 18:45 schreef MrFreeman het volgende:
Ik kan me eigen topic niet eens lezen, schijnt nu in HK te staan... en ben al van begin 2001 member... heb 200 postst... dit
Defunctus Deo Juvente
Kan een modje svp me topic kicken(again
) naar "GadGets" Is goede plaats ervoor en kan ik me topic zien 
Merci..
Merci..
Defunctus Deo Juvente
MerciOp maandag 18 juni 2001 20:31 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Done
Defunctus Deo Juvente
dan moet je er wel 150 in de techfora gedaan hebben.Op zondag 17 juni 2001 18:45 schreef MrFreeman het volgende:
* Sassie is al vanaf nov 1999 geregistereerd, meer dan 700 posts, maar (nog
Maar goed ik vermaak me zelf zo ook wel en ga er verder niet over simmen.
Pagina: 1