Wijziging user review [Keriimm] [LetUsLookl]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
Misschien een beetje laat, maar ik kwam er zojuist achter dat iemand mij in 2009 onterecht negatieve feedback heeft gegeven. Vandaag weer wat verkocht aan een mede tweaker en die gaf aan dat je de feedback aan kon laten passen :)

Lange tijd geleden (2009), computer onderdelen aangeboden. Keriimm heeft toen samen met een ander persoon een bod uitgebracht. Ik had inderdaad een afspraak gemaakt over de prijs met Keriimm maar hier na een week niks meer op terug gehoord. Na 1,5 week niks gehoord te hebben heb ik de onderdelen aan iemand anders verkocht (die had toevallig ook meer geboden). Ik kreeg toen een dag later een berichtje dat hij het geld de volgende dag zou overmaken, maar voor mij was 1,5 week niks horen genoeg reden om de verkoop te staken.

Hieronder zijn feedback
"We hadden een deal, ik zou het geld morgen aan hem overmaken. maar deze gast verkoopt het door aan een ander terwijl hij met mij een deal heeft. daarom een -2 met deze persoon kan je geen zaken doen!"

Verder nooit problemen gehad met verkopen en iedereen is altijd tevreden. Dus ik zou graag zien dat de feedback aangepast wordt.

Met vriendelijke groet,

Luc de Jager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je geeft het zelf al aan: je had een afspraak gemaakt over de prijs, dus daarmee heb je een overeenkomst. Als je dan niets hoort kan je de koper daar natuurlijk even aan herinneren, ipv zonder melding de spullen na 1.5 aan iemand anders te verkopen. Wat mij betreft is de review op zijn plaats en zal ik deze niet verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Lees de topicwarning *

[ Voor 90% gewijzigd door Microkid op 31-05-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
Hi Microkid,

Bedankt voor je reactie. Uiteraard heb ik de koper meerdere malen een bericht gestuurd. Helaas werd er niet gereageerd op PM of mail en had ik geen telefoon nummer. Het lijkt mij dan ook niet vreemd om na 1,5 week niks te horen, met iemand anders in zee te gaan aangezien ik ervan uit ga dat als je 1,5 week niks laat horen je geen interesse meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Kijk, dat is belangrijke informatie die je in je eerste post niet had vermeld. Heb je daar nog correspondentie van toevallig?

[ Voor 46% gewijzigd door Microkid op 31-05-2015 13:09 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
Hi Microkid,

Er is wel mail wisseling geweest maar zie dat het voornamelijk ging over het feit dat ik alles direct moest opsturen en dat het geld later die week dan werd opgestuurd (en elke keer excuus kreeg dat het er iets met zn tan code was en ing was dicht etc). Ik kan de mail wisseling wel in een PM zetten maar liever niet op het forum posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
Het is nu al meer dan twee weken geleden, is het mogelijk de feedback te verwijderen / aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Had je Keriimm al benaderd?

Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.